Urugvaja

Urugvajaa visērtāk nokļūt no Buenosairesas un ar prāmi vai autobusu. Viiza nav nepieciešama, lai gan var gadīties problēmas ar autobusu operatoriem, kuriem bezvīzu režīma eksistence ar Latviju viņu datorizētajās sistēmās neuzrādās. Urugvaja var būt pievilcīga ar savu galvaspilsētu kā jau kultūras centru un atlantijas okeaana kūrortiem. Montevideo var atgādināt Rīgu, ja vien uz katra stūra nestāvētu policists ar suni un automātu un katrs desmitais nesuuktu vienu smalku dzeerieninju no speciaala kubulinja. Vecpilseeta izmirusi, staav vecas, gadiem nelietotas volgas u.c. Kaa jau tipiskaa dienvidamerikas galvaspilseetaa, droshaak ir centraa, nevis vecpilseetaas, kur parasti vai nu vispaar nekas nenotiek, vai nu taa ap 6 vakaraa saak vaakties padibenes un tad vienkaarsham tuuristam saak kljuut baisi. Bet peedeejais gan vairaak attiecas, piemeeram, uz Kito. Urugvaja un Argentīna laikam piederees pie vairaak vai mazaak civilizeetajaam dienvidamerikas valstiim atshkjiriibaa no otras piekrastes un nerunaajot par taam, kas atrodas kontinentam pa vidu. Taadaa Urugvajaa ir patiikami pastaigaat, cenas nabaga letinju ieceljotaajiem liksies gana labas, jo paarsvaraa buus vai nu tādas pašas cenas, vai nu leetaak par līdz 30 % aptuveni. Var paseedeet, iedzert vieteejo alinju un paklausiities, paskatiities dziivu flamenko kaadaa laukumaa. Bez spaanju valodas gan gruuti iztikt un vismaz kaadas sarunvalodas iemanjas uz dazhaam lapinjaam, nokopeetas no kaadas vaardniicas, vajadzeetu panjemt liidz - retais, pat lidostaas un informaacijas centros tur saprot angliski vai kaadu citu valodu iznjemot kontinentaa lielaakoties lietojamo. No zagļiem vajag uzmanīties kā jau visur Dienvidamerikā, lai gan Urugvaja šajā ziņā šķita vismierīgākā, nesalīdzināma ar, teiksim, Peru vai Ekvadoru. Transporta sistēma laba, ar autobusu var nokļūt visur, kur vien sirds kāro. Dzeltenā drudža potēšanas apliecību uz robežās neprasa. Vislabāk Urugvajas apmeklējumu apvienot ar Argentīnas apciemojumu, atrodas abas blakus, galvaspilseetas atrodas viena no otras 4-8 stundu brauciena attālumā ar prāmi vai autobusu.