ŠARM EL ŠEIHA - Domina Coral Bay

Šobrīd Ēģiptes sezona jau noslēdzas, taču vēlos padalīties sava ceļojuma iespaidos - varbūt kādam nākamās sezonas ceļotājam tā palīdzēs :) Vēlos tikai piebilst - ņemot vērā to, ka iepriekš, apmeklējot otru Ēģiptes populārāko tūrisma centru - Hurgadu, pabijām dažādos vēsturiskos pieminekļos un ļoti daudz izbaudījām Ēģiptes kolorītu, šoreiz mūsu brauciena mērķis bija ATPŪTA - "just sun and relax", tādēļ, mans stāsts, iespējams, garlaikos tos, kas pirms došanās uz Ēģipti vēlas uzzināt vairāk par tradicionālām ekskursijām un vēsturiskajiem apskates objektiem, taču palīdzēs tiem, kas meklē lieliskas atpūtas iepsējas. Mēs, plānojot braucienu ar savu piecgadnieku, bijām plašas izvēles priekšā kādu viesnīcu izvēlēties - dienas un naktis pavadīju pētot un salīdzinot piedāvājumus - apstājos pie Dominas kūrorta - tad meklēju atsauksmes no ceļotājiem i-netā, taču tās bija ļoti skopas, tādēļ ceru, ka mans fotostāsts, mana "reportāža", palīdzēs kādam pieņemt lēmumu JĀ vai NĒ Dominai :) Līdzīgi kā iepriekšējā ceļojuma uz Kanāriju salām aprakstā, mans stāsts un iespaidi ir klāt PIE BILDĒM albumā. P.S. Tik ļoti gribētu vēl pabūt Luksorā un Aleksandrijā, taču, ņemot vērā, ka tas nozīmē ļoti garus pārbraucienus, esmu nolēmusi kādreiz nodoties Nīlas kruīzam - tas esot tā vērts :) Lai Jums jauka atpūta!