Leišmale ar CEĻASOMU.LV

Sestdien 27. augustā notika CEĻASOMA.LV organizētais brauciens uz Leišmali - Latvijas/Lietuvas pierobežu. Brauciena programma sākās Skaistkalnē, kur apmeklējām Skaistkalnes baznīcu. Tālāk ceļš veda uz Biržiem un to apkātni. Brauciena dalībnieki apskatīja un iepazina vietas Biržu apkārtnē, kur aktīvi norisinās karsta procesi, šķērsoja garāko koka tiltu Lietuvā, kas ved pār vecāko mākslīgo ūdenskrātuvi šajā zemē, kā arī apskatīja citas interesantas vietas. Biržos kā īpašu tūrisma objektu apmeklējām tirgu, kur iegādājāmies leišu gaļas izstrādājumus, sieru un medu. Turpat netālu esošajā alus dzertuvē baudījām vietējo Biržu alu. Cenas patīkami pārsteidza. Pirms došanās prom no pilsētas, piedalījāmies leišu kāzās ar dejām, alus dzeršanu un cepelīnu ēšanu. Tālāk turpinājām skatīt pierobežas dabas objektus, kā arī viesojāmies Aldonas Jaronītes saimniecībā, kur priecājāmies par lielisko dārzu un 85 gadus vecās kundzes 30 gadu darbu - ar lāpstu izraktajiem dīķiem, kuros joprojām ziedēja sarkanās ūdensrozes. Braucienu beidzām pie Lietuvas rekordu grāmatā ierakstītā Zaļā avota un Antana Stapuļoņa savākto akmeņu kolekcijas. Nākamreiz aicinām ceļot kopā! Tava CEĻASOMA.