Bastei klintis un tās noslēpumi

Vācija ir ļoti ainaviska un tās dārgumi ir kalni! Saksijā atrodas Bastei tilts, kas ir uzcelts starp klintīm. Tas ir ļoti iecienīts galapunkts tūristiem. Bastei atrodas netālu no Drēzdenes un nokļūt līdz klintīm var diezgan viegli! Es neapmeklēju Drēzdeni, man nepatīk lielas pilsētas, devos uzreiz pie klintīm.

Jau kādu laiku meklēju naktsmājas izmantojot couchsurfing, taču reti kad sanāk arī pie kāda palikt. Man ir līdzi telts un esmu gatavs gulēt kaut vai uz klints. Doma par gulēšanu uz klints mani pat saviļņo : " tas tak būtu tik forši "! Dienu pirms man uzraksta Katharina un piedāvā palikt pie viņas zirgu audzētavā, un gulēt varēšu treilerī. Treileris man nav nekas jauns un Bastei kalni ir tikai 20km attālumā. Katharina izklausījās ļoti jauka sieviete un domāju : " tas jau ir pat labāk, nebūs teltī jāguļ"

Atbraucu pēcpusdienā, Katharina izskatās jauka, parāda man treileri, nedaudz apkārtni un sola būt par ģidu Bastei klintīs. Super! Tikai ko lai dara? Ir pulkstenis 15:00 un tur mudž ar tūristiem. Jāiet izpeldēties! Devos uz tuvāko ezeru un atklāju, ka ezers, laikam, ir nūdistu, visi ir kaili! Tā vairs nav tik pierastā Vācija. Šeit laukos cilvēki ir savādāki, atvērtāki, draudzīgāki un te ir tik klusi! Nav autostrādes, nav tik daudz cilvēku, sajutos kā Latvijā, pat labāk. Sauļoties un peldēties kailam ir daudz labāk, īpaši ja neviens tev nepievērš uzmanību, un tu esi tu pats.

Ap astoņiem vakarā dodamies uz Bastei. Pačukstēšu, ka, šķiet, pēc 18:00 var nemaksāt par autostāvvietu un ieejas biļete arī nav jāpērk, jo nav neviena, kas to kontrolētu. Tostarp nav gandrīz neviena cilvēka, tāds klusums, ka pat ausis nesaprot kas notiek. Saule riet, bet klintis stāv tik braši, tām nav nekas jāpierāda, tās ir varenas! Domāju, ka šai vietai ir jāvelta visa diena. Es te vēl atgriezīšos un došos pastaigā pa Saksijas mežiem. Bastei, šķiet šodien es neesmu gatavs pilnīgi izprast šo varenumu un noslēpumus. Mērenā soli cauri takām, sveicinot simpātiskos latviešus nejauši sastaptos, esmu apburts ar klusumu, krāsām un kontrastiem. Bildes ir, video arī, it kā visu redzēju, bet jūtu, ka neredzēju gan..

Katharina tiešām izrādījās jauka un izvizināja mani līdz klintīm un atpakaļ, vakarā kopīga pelde ezerā starp gulbjiem un saule, kas nozuda ūdenī pie sarunām. Nākamajā rītā ap 5:00 jau devos prom ar smaidu uz lūpām, atstājot sirsnīgajai sievietei našķi kā Paldies. Es zinu, ka es atgriezīšos vēl, jo te ir tik forši cilvēki un tik skaista daba, tik daudz vēl nezināma.

Pāris foto un video nelielam ieskatam, pārējo vien ar atvērtu sirdi būs jāpiedzīvo pašiem.

CS - Te cilvēki piedāvā bezmaksas naktsmājas

AIrbnb - Alternatīva tiem, kuriem nepatīk hoteļi

Aplikācijas ko izmantoju: Maps.me (offline navigācija, kartes)