Inta Grigoroviča jeb purva Inta atklāti runā par savu dzīvi un Ķemeru tīrelis.

Pilnīgi nejauši satiku Intu kad atbraucu uz Ķemeru tīreli. Tas bija agri no rīta un vienīgais, ko vēlējos bija apskatīt šo skaisto vietu. Atklāti runājot es esmu redzējis dažādas vietas tai skaitā arī Latvijas purvus, tādēļ biju skeptiski noskaņots. Ķemeru tīreli atrast ir ļoti viegli un, braucot līdz galam, nonāksiet līdz Intas mājai, tur būs jāmaksā 2eur par autostāvvietu. Manuprāt, 50m pirms viņas mājas un vispār jebkur citur ceļa malā var atstāt automašīnu nepārkāpjot likumu un bezmaksas. Pastaiga pa taku, pa laipām cauri purvam ir bezmaksas un takas garums ir 3,5km garais aplis ar skatu torni un 1km mazais aplis. Bija drūma, apmākusies diena un nekādas burvestības te nenotika. Parasts purvs ar ietaisītu laipu. Te ļoti skaisti ir īpašos laikos tādos kā sarma, agrs rīts miglā tīts u.t.t Kaut gan jebkura vieta īpašos apstākļos ir burvestības pilna. Te varētu skaisti kādu sabildēt vai safilmēt, bet šī vieta nemaz nav tik " kruta" kā to reklamē. Šīs purvs no citiem atšķiras ar to, ka te ir laipa ar skatu torni un ir viegli pieejams.

Nevēlos daudz runāt par šo vietu, tā jau tā ir visur izreklamēta. Es pat neko nefilmēju, jo tas būtu ļoti garš un garlaicīgs video. Ja es dzīvotu Rīgā, es turp dotos ar velosipēdu, tas būtu labs galamērķis!

Blakus purvam dzīvo Inta, un viņa ir interesantāka nekā pats purvs. Intai ļoti patīk runāt un arī sūdzēties par savu dzīvi. Ja kāds brauc uz turieni, tad nebaidieties uzsākt sarunu ar šo sievieti. Viņa nav ļauna un slikta, viņa vienkārši ir atklāta. Starp citu Inta lieliski pārzina apkārtni un ja jūs palūgsiet, tad uz lielas kartes izstāstīs ko tad var redzēt šajā apkārtnē. Inta minēja, ka ir strādājusi par ģidu, kas bija diezgan ticami, jo pārzināja Ķemeru nacionālā parka teritoriju kā savu pagalmu. Tātad īsts ceļojums būs tad, ja paņemsiet kādu cienastiņu dodoties uz Ķemeru tīreli, Inta jums parādīs visas vietas kartē un dodieties apskatīt nacionāla parka teritoriju.

Noslēgumam video kurā Inta runā kā viņai ir gājis.

P.S Ja kāds grib palīdzēt šai sievietei, viņai ir loti skumji un labprāt pieņemtu pie sevis suncīti, tādu kāds viņai bija.