Pastaigu taka kokos Lietuvā - Anykščiai

Skaistā vasaras dienā braucot no Vācijas uz Latviju, es biju ieplānojis apstāties arī Anykščiai un apmeklēt tā saucamo taku virs koku galotnēm. Tagad izstāstīšu jums kā ir patiesībā. Šī taka ir meža vidū, lai gan atrast to nav grūti. Mani patīkami pārsteidza tas, ka autostāvvietas ir bezmaksas, taču ierobežotā daudzumā. Tas nav nekas slikts, jo ir ceļa mala, kur novietot auto un doties nelielā pastaigā. Asfaltēts ceļš, vienīgi tāds pašaurs. Cilvēki atsaucīgi, runā krieviski, angliski,saka man, ka taka ir bezmaksas : jāsamaksā 1eur un atdodot biļeti eur būs atpakaļ. Dodos kalnā augšā un ceļš var sākties. Viss ir skaisti, kārtīgi, bet kāpēc koku galotnes ir vēl vismaz 10m virs manis? Tātad tā ir pastaiga cauri meža 20m augstumā. Priecē tornis un priecē takas platums. Šī ir lieliska vieta priekš tiem, kuri vēlās ar bērniem atbraukt, nedaudz pastaigāties, paskatīties uz mežu uz upīti, pasēdēt un apēst saldējumu.

Ak un gandrīz aizmirsu pieminēt, ka tas puisis mani piekrāpa, izrādījās, ka 1eur nedod atpakaļ, būtu zinājis, paņemtu biļeti kā suvenīru! Runājot par taku manī ir dalītas jūtas, jo no vienas puses viss ir skaisti un sakopti, ļoti ērti priekš vecākiem cilvēkiem, priekš bērniem, bet taka ir tikai 300m un tā nav virs koku galotnēm. Apbēdina vien tā muldēšana un krāpniecība!

Lūk video, es vismaz būšu godīgs.