Franču Polinēzija - Bora-Bora (paradīžu paradīze)

Tā kā draugiem.lv nav iekļāvusi sadaļu Franču polinēzijas salas, nu vai vismaz Okeānija.... tad vien jāliek šī reiz zem Franču kolonijas bijusi, bet nu brīva valsts ar savu galvaspilsētu Papeete... zem Francijas karoga,kaut gan īsti jau tā nesciet pareizi..... Tad nu ceļojums uz paradizi... Sala, kas ir mans galamērķis saucās Bora-Bora. Tā ir viena no ~1000 saliņām, kas citu no citas atdala Klusais okēns.Nokļūšana ir iespēja ar nelielām lidmašīnam, ja uz salas ir lidlauks, ja nav tad vienīgi ar kuģi! Lietaina un vēsa 13.novembra diena,kad izlidoju no Rigas.... zinu ka pārbraucienā pavadīšu divas dienas (viena nakts Parīzē) un kopā lidmašīnā nolidošu ~25 stundas.... Tā arī bija..bet brīdī kad tiek paziņots, ka tulīt nolaidīsimies Papeete ir satraukuma pilns un uz brīdi aizmirstās lielais sagurums un muguras sāpes, kas ir no gulēšanas lidmašīnā.. Izkāpjot ārā no lidmašīnas, sciet esmu nokļuvusi siltumnīcā, kaut arī ir 23 vakarā.. nav ko elpot, gaiss šķiet ir uzsilis līdz pēdējam....lidostā - ( kas izskatās, kā palmu nojume) spēlē tautas mūziku...tiek liktas ziedu virtenes ap kaklu ... pirmās 10 minutes sava veida eiforija, bet kad somas gaidām jau vairāk kā stundu .. garastāvoklis nedaudz noplok, pie tam smēķēt šeit ir atļauts visur! Vēēēē.. :( Somas beidzot rokās, jādodās uz viesnīcu kur palikšu pa nakti, pirms lidojuma uz Bora-Bora.... savā istabiņā nokļūstu ~ naktī... hmm.. īstais laiks uzzvanīt uz mājām, ja mani aprēķini ir pareizi, tad LV ir jābūt 2 dienā un tā arī ir... Jau 6 no rīta esmu augšā jo gribās daudz ātrak ieraudzīt paradīzes zemi Bora-Bora. Nepacietība ir tik liela , jo pirms ceļojuma krustu šķērsu esmu izstaigājusi google un apskatījusi tas super krāsaisnās paradīzes bildītes.... Atkal palmu mājiņa- lidosta, tad chek in un pēc 45 minūtem nolaidīsimies Bora-Bora..... kāda sakritība pulkstens rāda 24 naktī pēc LV laika ir sācies 15.novembris- mana dzimšansdiena un tai pašā brīdī ieraugu salu okēnā .... izskatās iespaidīgi lielāka sala vidienē un apkārt daudz mazākas saliņas mottu... ūdens satriecoša zilā krāsa redzama jau no lidmašīnas. Viesnīcas parstāvis sagaida ar puķu vītenēm, dodamies uz laivu un pēc 30 minutem esam LeMeridiana Bora-Bora viesnīcā, tika sirsnīgu, laipnu un patiesi mīļu apakalpošanu nebiju saņēmusi nevienā ceļojumā... Esmu savā bungalo- mājiņā uz ūdens.... grīda ir no stikla un viss kas notiek zem mājiņas ūdeni ir redzams :) :) var naktīs peldēt spiegot kaimiņus =D =D =D Nakamajā dienā jau no agra rīta dods baudīt ūdeni, kurš ir kā piens... uz pēcpusdienu, gan saprotu vienu lietu - ESMU APDEDZINĀUSIES SAULĒ :( .... kaut arī visu dienu esmu bijusi zem ūdens - snorkleju un no rīta ieziedos ar super-truper augstas aizsardzības krēmu tas mani nav glābis... deguns sarkans kā tomāts, pleci svils... nja šodien sauļošnās vairs nesanāks.... pēc tam vietējie stāstīja, ka tādā veidā ūdenī apdeg ļoti bieži, jo saule esot tik spēcīga šeit okēna vidū, un baltādaiņiem kā man, vel jo ienkāršāk apdedzināties. ... Tā kā esmu apsvilinājusies, mainu plānus un dodos uz galveno ciematiņu - Vaitape! No rīta ar laivu pārceļos uz galveno salu, kur jau mani gaida mazmazītiņa KIA automašīna (noma gan ir dārga, bet daudz izdevīgāka, nekā ar sabiedrisko transportu, jo var vairāk apskatīt un brauciena līdz ciematiņa (~15 km no piestātnes) centram, var ik pa brīdim apstāties un apskatīt vai nofotografēt, ja kas iepatīkās. Ciematiņš ir mazmazītiņš un galvenais protams ir tūrisms- tiek tirgoti augļi, suvenīri, tradicionālie apģērbi, krekli un protams Melnās pērles, man galvenais mērķis šīs dienas braucienam uz ciematiņu) man ieteica divus pērļu veikalus, par kuriem var būt drošs ka nopirksu tiešam labas pērles... Par melnajām pērlēm- tiek audzētas no 2-7 gadiem un attiecīgi cik augstas kvalitātes un kā gliemene ir pieņēmusi nukleīnu ap ko veidojas pērle, iznāk pērles kvalitāte! Jo procentuāli mazāka daļa ir ar negludumiem jo augstāka klase pērlei. Veikalā- pērļu fermā parāda kā pavisam elementāriem veidiem atšķirt plastmasas pērles no īstām un parāda kada knibināšanās ir nukleīna dabūšana iekš gleimenes. utt. njaaa... sarežģīti tā gliemeņu audzēšana. Nespēju turēties pretī kārdinājumam un nopērku skaistus perļu auskariņus un pīrsingu ar pērlīti. (atgriezoties Latvijā aiznesu novērtēt pērles pie speciālista, vai tiesam vērtas tik cik par viņam prasīja uz salas, jā speciālists atzina par kvalitatīvām un cenais atbilstošam ) Dienas skrien pārsteidzoši atri, varbūt tāpēc, ka jau ~18 sākt rietēt saule un 19 ir iestājusies tumsa. Toties meness ir fantastisks.... taa vien liekas ar roku aizsniedzams un tik milzīgs..... un saullēkti, fantastiski, man neraksturīgi- ceļos 4 no rīta eju viena pati uz saliņas otru pusi, lai redzētu, kā saule pa milimetriem izaug no okeāna.... ir tikai viena apzīmējums tādam saullēktam- AMAZING Nobeiguma vieta Tā tiešām ir paradīze uz zemes, tādas krāsu daudzveidība.... zivim krāsa šķiet ir ņemta no spilgtākajām toņu gammām un liktas un gleznotas. Plēsīgu zvēru nav. Laikā kad biju skaitījās, slikta sezona, jo 14 dienu laika 3 x nolija lietus, kas patiesībā no karstuma uzreiz nožuva, un arī temperatūra man scita novembra mēnesim atbilstoša diena ~+35` , naktī ~+25` mīnusi??? o.... nesamērīgi dārgās cenas - Fantas mazā pudelīte 7LVL, maziņš saldējums 10LVL, negāzēts ūdens 0,5l- 10 LVL, kokoss- 5 LVL.... bez uz salas vienreizīguma fona .... lai iet.... un ja būs iespēja braukšu vēl un ja kādam ir iespēja- aizbrauciet!