Meksika- Cancun

2009. 03. 07-18. Pagajis gads kopsh pedeja celjojuma un Meksika jau vienmer ir izklausijusies eksotiska valsts! Fiestas & Tekila :) celjojam ar Britu turagenturu First choice vinji ir vieni no lielakajiem un ari letakajiem agentiem, ta ka vel izmantojot GBP zemo kursu tad sanak pavisam izdevigi. Pati ture maksaja 1800 GBP par 10 naktim 3 zv. viesnica, cena viss iekljauts 3 reiz diena edinashana, visi dzerieni utt, par ekskursijam gan bija pashiem jamaksa. Ka jau kompanijas parstave 1. diena teica visas ekskursijas kas ir pieejamas ir interesantas un vel neviens nav teicis :"par shito gan man zel naudu" bet ta ka lidzeklji ierobezoti tad izvelejamies tas kuras likas vairak saistosas, der pieminet ka tures kuras pardod viesnicas vienmer bus dargakas, tapec labak pilseta pameklet pie vietejiem agentiem jo cenas svarstas lidz pat 70%. laiks visas 11 dienas bija pasakains, pa retam kads makonis un tikai saule, saule saule temperatura pa nakti svarstijas 20-22, pa dienu 27-30 (ena) tapec jabut ljoti uzmanigiem ar sauli, pats vairak pavadiju laiku ena jo pat ar visiem kremiem apdegu ljoti atri. visi vietejie ljoti smaidigi atsaucigi un ljoti slikti runa angliski, viesnicu recception personals runa labi, bars ari, visi parejie nevienu vardu angliski :) turagenti ari labi zin valodu, ar visiem parejiem ir jaspele memais shovs :D Meksika pati par sevi ir ljoti nabadziga valsts, kurort pilseta var redzet 10 bentley un ferrari un 1000 stradnieku kuru dienas alga ir 3 usd (ka par brinumu neviens nesudzas par savu darba algu un dzives apstakljiem (neskatoties uz to ka pa 3 usd ta isti neko nevar nopirkt) . ari turistiem ta neuzbazas ka kaut kada egipte kur juties ka galjas gabals shakalju vidu, protams vieteja tirgu visi meigina kaut ko pardot, bet labi ari saprot paldies man neko nevajag. sabiedriskais transports ir ljoti labi organizets un ljoti lets brauciens ar autobusu maksa 7.5 pesso (100 pesso ir 4 LS) autobusu vaditaji ir atsaucigi un ja nezini kur jabrauc tad vinji sniedz ari konsultacijas un apstajas pie vajadzigas viesnicas vai turagenta, taksometri gan ir salidzinoshi daudz dargaki videji prasa 10 usd par 10-15 min braucienu (ja njem taksometru arpus kurorta tad cena sakas no 5 usd ) Pati viesnica -Carabbean princess * * * istaba ljoti liela, ar augstiem griestiem, kondicionieri, viss ka pienakas, viesnica algoti speciali darbinieki kuru pienakums ir izklaidet viesus, respektivi organizeja un pashi speleja volejbolu, udens polo, vadija karaokes un pat veda mus "ekskursijas" uz vietejiem nakts klubiem. 1. diena nopirkam ta saukto Jungle tour - pa lagunu ar motorlaivam braukt un skatities uz savaljas dzivniekiem (pat nevienu zivi neredzejam :D) bet pats piedzivojums aizraujoshs, katram "parim" sava motorlaiva un viens gids kuram jaseko, (musu gadijuma 13 gadus jauns puisitis kas neruna angliski :) ) pati ture ilga 2 h un maksaja 40 USD no personas (viesnica piedavaja pa 70 no cilveka) pec tures piestajam laguna kur katram iedeva udens masku un bija iespeja nirt, peldeties (tiesa gan mus gids bridinaja ka laguna dzivojot krokodili un mums tur nekada gadijuma nevajadzetu peldeties, bet ja jau samaksats un aprikojums izsniegts, tad jau janoriske ir :) ) 3. diena - sen sapnjots par peldeshanos ar delfiniem tad nu dargaka ture un laikam ari iespaidigaka peldeshanas ar delfiniem, sho turi nopirkam viesnica ka ipasho piedavajumu 130 usd no personas (neparmaksajam), no pasha rita jau devamies uz "dokiem" kur mus gaidija tads ka kugis- jahta, ta ari nersapratu kas tas isti bija, ka jau tur pienjemts visi dzerieni iekljauti tures cena, tad nu 2 h kugojam uz salu pie delfiniem klausijamies muziku, dzeram alu un tekilu, ka ari mocijamies ar schiltavam lai atklata jura piesmeketu cigareti :) pa celjam piestajam pie rifa kur izsniedza udensbrilles, pleznas, un elposhanas trubinju, visi kopa metamies udeni uz ta saukto "snoorkeling" karibu jura ap rifu dzivibas netrukst visapkart zivis un visas tadas droshas (vienu pat ta teikt nokeru rokas ) tiesa gan jaklausa gids un jaseko vinja komandam jo straume jura ir speciga, pargalvji var attapties nekurienes vidu ar pleznam un udensmasku :D pec lielas peldes devamies talak uz salu, tur paris stundas brivais laiks lai nopirktu visadus suvenirus utt... ierodoties "dolphin discovery" izklaides centra pa taisno aizsutija mus visus uz baru/restoranu (veljoprojam maks nav jaatver) 2 h laiks lai paestu padzertu, apskatitu juras lauvas, haizivis un visus citus briesmonjus. pati delfinu ture ilga kadu stundu kas bija kaut kas neaizmirstams, par turistu izklaidi tur ir labi padomats, vareja ir bucot tas zivis un vinjas pec tam ari meiginaja tevi nobucot, vilka mani aiz savam spuram liela atruma pa udeni, ka ari daudz ko citu, tiesa gan kad viss beidzies tad paradija video un bildes kur iemuzinats shis piedzivojums un pajautaja pa to 80 USD - ta nu samaksaju prasito naudu pa 6 bildem un 1 dvd (dargi, bet laikam ari 150 butu samaksajis ja butu prasijushi) ta nu izbraucam 8:30 no rita, un viesnica atgriezamies 18 vakara pargurushi :) 4. diena nakts dzive: tas ari ir ists shovs kurorta centra vismaz 8 nakts klubi viens pie otra un 7 dienas nedelja kartigs tusinjsh viss pilns ar turistiem ( vietejiem butu jakraj dazus meneshus naudu lai atljautos vienu nakti kada no nakts klubiem :D ) ieejas maksa no 20 usd- 60 usd -all inclusive ieeja, (bezmaksas dzerieni visas nakts garuma) tiesa gan pec pl 4:00 bars neleja ja nedevi tejas naudu. katra kluba bija dejotajas un visadi konkursi utt.... ap 3 jau redzami pulju kur viens par otru vairak piedzeries un izrada savas smalkas "britu manieres" dzirdeju ka nakts klubi ( ka vinji to sauc down town) ir 10 reizes letaki, bezmaksas ieeja un 4 pudeles alus 80 pesso... neskatoties uz meksikas letajam cenam un all inclusiva paku pa nakti iztereju virs 100 $ 6. diena diving nu pa savu pedejo naudu nopirku pedejo turi nirshanu pie rifa, nekad agrak nebiju niris tadelj nacas iziet atro apmacibu, 30 min panjemos pa basenu ar akvalangu, noklausijos instruktazu, neka sarezgita atri visu sapratu un pec paris stundam jau ar motorlaivu un vel 4 drosminiekiem devamies jura, 50 min pavadijam zem udens (bija grutak neka baseina) :D tur vel vairak zivis, juras ezi un pat redzejam milzigu raju, gids teica ka tada varetu mus visus nogalinat, bet vinjas jau ir pieradushas pie nirejiem un neliekas pa vinjiem ne zinis, tie udenji esot sekli, silti un droshi, (videjais dziljums 10-20 pedas 3-6 m, es pat zem 6 m atzimes nevareju ienirt, ausis shausmigi saka sapet un vinju proceduras nepalidzeja... pa turi samaksaju 75 $ ar visu apmacibu un nenozeloju ne centu.... 8. diena aizgajam uz smalku restoranu piepilseta, ar visiem muzikantiem, isto meksikanju virtuvi utt... restorans neskatoties uz augstajiem standartiem bija ljoti lets, par savu edienreizi samaksajam 300 peso, +100 peso muzikantiem par individualo dziesmu :) 10. diena, noirejam pa pedejo naudu udensmotociklu un kartigi izbraukajamies pa juru, ari no samaksatajiem 35 $ nenozelojam ne centu. visu parejo laiku vienkarshi slinkoju pie basseina un izbaudiju bezmaksas margaritas un corona :) paris ieteikumi, dodoties uz Cancun noteikti njemie lidzi dolarus, pesso turagenti pienjem pa ljoti neizdevigu kursu ar pesso butiba norekinajos tikai kioska perkot cigaretes un iedeguma kremu... cik runaju ar vietejiem kurorta (hotel zona) ir ljoti droshi, policisti sarga turistus ka nacionalo bagatibu, bet izbraucot arpus kurorta pa vakariem labak atskatities aiz muguras un ja parvietojies ireta mashina labak durvis aizslegt un turet visu laiku drive rezima... ka neka tur ir lieli narkotiku kari un balto eiropieti daudzi gribetu nolaupit.... Uz meksiku tiesham ir verts aizbraukt, tas bija pasakainas 11 dienas kas bija neaizmirstams celjojums! labi, bus gana jau uzrakstits ja kadam kas konkrets interese, rakstat privati, ar prieku atbildeshu!