Krāsainā Brazīlija!

Tā kā pati pirms braukšanas meklēju info un tās šeit "Ceļojumu sadaļā" bija ļoti maz un varbūt ne tā aktuālākā, tad labprāt padalīšos ar saviem iespaidiem Brazīlijā. Ja ir kādi jautājumi par bildēs redzēto vai ko citu- droši Ir grūti vien pāris (un 85 ir tikai nieks no tā, kas ir) bildēs parādīt piedzīvoto, redzēto, sasmaržoto un sajusto Brazīlijā. Bet tā ir ļoti īpaša, skaista, varena, koša un skaista zeme. Esmu laimīga, ka esmu to (kaut mazu kripatiņu no tās) redzējusi savām acīm... Mūsu maršruts bija: Rio de Janeiro-Angra dos Reis-Paraty-Ilha Grande-Rio Absolūti dažādas vietas, katrā savas sajūtas un piedzīvojumi, bet visam vienojošas un pāris vārdi, kas raksturo piedzīvoto Brazīlijā - kalni, krāsas, graffiti, augļi, futbols, dejas, pludmales.... Mēs piedzīvojām elpu aizraujošos skatus un tā sajūta, ka tas, ko tu skolas laikā redzēji Atlantā un, kas šķita tik tāls..nu ir tavā acu priekšā... ir sirreāla. Iespaidīgā Rio, seriālu ainu cienīgas pilsētiņas, pasakainas pludmales un visam pāri- lieliska atpūta!