Melnkalne-jau bez Serbijas !

Nu jau Melnkalne,Montenegro jeb Crna Gora(vietējā dialektā)-ir atdalījusies no Serbijas ! Un pareizi vien ir jo starp šīm valstīm ir jūtama atšķirība ! Pirmo reizi braucām uz Serbiju-patiesībā mērķis bija-Melnkalne bet cauri Serbijai tik un tā jābrauc.Protams arī šajā valstī ir ko redzēt-kā jebkurā jautājums-kas no konkrētās valsts vairāk interesē ? Dažam tas ir kalnu valdzinājums,citam arhitektūra vēl citam kultūras vērtības,vai gastronomiskās baudas ! Mani vairāk saista daba-kalni,upes pilis un viss kas ir ievērības cienīgs konkrētajā valstī ! Serbija ir nedaudz atpalikusi-kā padomju laikos-turpretī Melnkalne ir iekšā Eiropas apritē ! Šo mazo viesmīlīgo valstiņu apmeklē daudz tūristu un tas ir tā vērts-te ir skaista daba-kalni,aizas,kanjoni -viens no iespaidīgākajiem ir Taras kanjons un protams galvenais trumpis ir Adrijas jūra ar dzidro ūdeni un jaukajām pludmalēm-Sveti Štefan,Budva-parasti apmetamies Budvā uz nedēļu tur ir jauka pludmale ūdens tīrs un silts jūlijā pat līdz +28 C ,šeit ir daudz dažādu krodziņu,restorāniņu var izbraukt ar jahtu vai kuģīti.Budvā ir burvīga vecpilsēta kuru ieskauj cietoksnis,vienīgais kas traucē ir lielais tūristu pieplūdums-pārsvarā no Krievijas,bet ja tas netraucē tad ok ! Melnkalne ir sakoptāka un tīrāka kā Serbija un arī cilvēki ir draudzīgāki un laipnāki kā Serbijā-domāju ka viens no iemesliem ir tas ka Serbiem nav pieeja brīnišķīgajai Adrijas jūrai ! Viņi jūtas tā kā apdalīti ! Vai varbūt arī slinkāki-grūti spriest.Bet Melnkalne zeļ un plaukst ! Un lai viņiem veicas !