To vajag redzēt

Par valsti līdz ceļojumam dzirēju daudz, bet iedomājos to pavisam savādāku! Tā pat arī es tagad - tikai raxtu, bet viss īstenībā liekas savādāks. Valstiņā maziņa, visur var izbraukt vai ar divriteni, vai ar mašīnu, ar kājām pa ielām staigā maz cilvēku. Diezgan klusa valstiņa (Izņemot Cīrihi un Berni - tur vakaros uz ielām pulcējas daudz jauniešu), cilvēki ļoti laipni un atsaucīgi, lamu vārdus nedzirdēt! ;) Mājas ieturētas vienā stilā - veclaicīgā, mainīta tikai krāsa, logu rāmji. Par dabu - tas ir jāredz!!! Kalni, kalni, kalni. Ar mažiem apauguši, sniegoti, visur vieni kalni! Vienā pusē atrodas Juras kalni, ~ 1500m augsti, apauguši ar mežiem, pa, kuriem iet ļoti līkumoti un šauri ceļi. Paralēli - Alpi, slaveni, sniegoti, no kuriem var redzeet visu Šveici, Itāliju, Vāciju, Franciju! Ik uz stūra kafejnīcas, kur pavisam atšķirīgi ēdieni no mūsu. Daudz kalnu upes, kuras ir ļoti straujas un trokšņainas, dzidras un aukstas. Skaisti ūdenskritumi no kalniem un kraujām :) Daudz cilvēku tur nodarojas ar laiksaimniecību - audzē kukurūzu, bietes, kartupeļus un saulespuķes, un labību, un marihuanu (nopietni) ;) Gandrīz katrā saimniecībā ir govis ar zvaniņiem kaklā un daudz zirgu, kaut arī tos vairs darbā neizmanto. Vārdu raxtot - iesaku aizbraukt un atrast īstās apskates vietas. P.S. Mums bija gids - ģimenes draugs, tāpēc nekas nebija jāmeklē :)