Manas Peru brauciena sajūtas un ko es tur atradu

Mani dārgie FB, Peru foto sekotāji! Mans ceļojums ir galā. Gaidu vēl īpašos foto no mūsu profesionālā fotogrāfa Sean Stuchen, bet mana iphone bildes rāda Peru neaprakstāmo krāšņumu, burvīgumu un dievišķību. Un manas emocijas tam visam ir pāri, pārklājas un savijas ar tur piedzīvoto. Bet ne tikai par skaistumu ir stāsts. Peru cilvēki ir vienkārši, sirsnīgi un pārsvarā ne visai turīgi, bet ļoti smaidīgi, patiesi un laimīgi. Common, Laimīgi!!! Laimīgi, kaut viņiem nav augstākais IKP, laimīgi, kaut viņiem nav labākaās pensijas… Nekādas agresijas, untumainības vai augstprātības pret dzīvi. Atvērtība dabiskajam, savas esības noliekšana dabas Mātes priekšā, vienkāršība, seno Inku vieduma atpazīšana un vienkārši cieņa pret dabu apkārt, padara viņus pavisam unikālus un dzīvesgudrus. Cusco iedzīvotāju dzīves ritums ir vienādojams ar dabas ritumu, kaut reāli manis satiktie cilvēki dzīvo mega pilsētā, jo Cusco vien ir ap 435 tūkstošiem cilvēku, ja neskaita tur esošās tūristu masas. Saule tiešām Cusco un Machu Picchu spīd augstu, augstu virs pašas galvas. Tās man vienmēr pietrūkst Latvijā. Nav brīnums, ka senie inki bija tik saistīti ar Sauli, ka uzskatīja to par svētu, pazīstot daudz Saules - zelta, melno, sarkano, balto utt. Senie inki pazina dabas parādības un zināja tās sakārtot pēc sev saprotamiem principiem un cikliem, izprata dabas spēcīgo enerģētismu un dzīvoja saskaņā ar to, izmantojot to sev par labu. (joprojām nevienam nav skaidrs, kā lāzergriezuma cienīgi akmens bluķi bez neviena stiprinājuma stāv tūkstošiem gadu pārdzīvojot zemestrīces) Bet ne tikai par Peru ir stāsts. David WolfeWolfe, kura grupas vadībā es staigāju un haikingoju pa Peru svētām un ne tik svētām vietām, ir īsts Brīnums, Tīrradnis un The Best Life explorer Ever to go with! David Wolfe (es viņu saucu par Misteru Avocado) vēlme un spēja skatīties uz pasauli “ārpus kastes” burtiski aizrauj un magnētiski pievelk. Viņa zināšanas par pasaulē esošajiem superfoods un to nepieciešamību un efektivitāti cilvēka organismā– avocado, cacao, goji ogas, maca, spirulina, AFA zilzaļās alģes, chlorella, bišu produkti, Noni, kokoss, Aloe Vera, Acai ir tikai niecīga daļa no David šarma un dzīvesveida. Tas, kā mūsu grupa David vadībā (un fantastisko, David atlasīto un izmeklēto vietējo gidu un pārējās David komandas vadībā Rebecca Stuchen Sachia Kron Russell Feingold Dahveed Haro Gabriela Meneses Sean Stuchen Krystyna Robin McMillan ) mēs iepazinām Peru, ar kādām acīm viņš mums palīdzēja skatīties uz dzīvi, tas bija tas īpašais un fantastiskais Peru notikums! Iemīlēt dzīvi, sevi, iemīlēt savu ķermeni, to iepazīt un sastapt, saprast tā vajadzības, salauzt sen iegūtus stereotipus, paplašināt savu fizisko un garīgo spēju robežas (mēs haikingojām 11 stundas Waynapicchu kalnā, augšā un lejā un vēl aizčāpojām līdz Sun Gate ceļam), tas bija kas vairāk nekā gaidīju pati no sevis un jebkurš no mums. Laikam lielākā daļa no mums, kas to visu piedzīvoja, ar prieka asarām un sirds smaidu sagaidīja tās dienas noslēgumu. Bet labākā ziņa, tas viss nebija caur ciešanām un mokām, ar superfoods un labas kompānijas palīdzību mans ceļojums draugu vidū, pat palīdzēja man pārvarēt iekšējas nedrošību/bailes ka es pat atsāku dziedāt , ko nebiju darījusi gadiem (nebija Latvijas kritiķu blakus) un visiem pārējiem manas, no sirds nākušās dziesmas, šķita fantastiskas. Iedrošinājums ir zelta vērts! Šajā ceļojumā piepildīju vairākus savas klusos, jau laikam kaktā noliktos SAPŅUS -aizbraucu ceļojumā šoreiz bez ģimenes, vienkārši kopā ar draudzeni no L.A. Laura Capina, redzēju Machu Picchu, braucu pāri upei un bezdibeņiem ar ZipLine nenormālā augstumā, haikingoju neskaitāmas stundas pēc kārtas, sasniedzot kalnu virsotnes, braucu negaisā un lietū cauri mākoņiem ar velo, pabiju Amazones džungļos, redzēju kā aug kafija, pagaršoju Čeremoijas augli, ēdu tikai augļus un dārzeņus, peldējos karstajos geizeros mēness gaismā un vēl un vēl un vēl...

Mums bija īpaša diēta bez gaļas un alkohola. Bija arī pāris dienas bez sāls, cukura, bez trekna un asa. Un tas bija tik viegli! Garšas ieguva citas nianses. Sajūtas un emocijas kļuva atvērtākas, ikdienas stress attālinājās ar katru mirkli man palīdzot pieņemt sevi un savu fizisko es. Ko es tur ieraudzīju? Laikam to ko meklēju. Ieraudzīju, ka Es esmu Stipra. Gan garīgi, gan fiziski. Un ka esmu Dzīva. Ka spēju Just un Redzēt. Ka spēju Smieties. To nepārprotami parādīja šis ceļojums. Man nebija šķēršļu ko nevarētu pārvarēt. Bet ne par to es priecājos, es priecājos par procesu caur kuru es noliecu savu būtību, savu ego dabas krāsainības un varenuma priekšā un varēju noliekties ceļos pateicībā par visu to, ko es nekad nezināju, nesapratu un neaptvēru, bet ko šajā ceļojumā, pabīdot malā savus stereotipus (o, jā, tādi pat no skolas laikiem ir ierušinājušies klēpītī) varēju iepazīt. Mans īpašais cilvēks, skolotājs Juris Rubenis man reiz teica, ka visbiežāk Dievs ir sastopams Citādajā (tajā kas ir citāds kā mēs, tajā, ko neizprotam. Tieši tur, kur sastopoties ar Citādo ir pašam jāizkāpj ārpus komforta zonas, ja gribas to ielaist savā dzīvē. Gan fiziski, gan garīgi. ), varbūtība, ka Dievs ir klātesošs ir diezgan liela. Es nevaru apgalvot, ka manā ikdienā te Latvijā es visu laiku esmu komforta zonā. Nebūt nē. Bet daudz citādā bija Peru! Pavisam citādākā. Manuprāt, daudz Dieva klātesamības. Lai arī dzīvoju Rietumu valstī Latvijā, tik daudzas lietas no senču vieduma ir pazudušas. Amerikanizējušās, industrializējušās. Latvijā ir tik daudz personīgo dārzu. Mums gandrīz katram ir lauku māja ar vietējo sakņu dārzu. Mēs esam ekskluzīvi laimīgi cilvēki tikai šī niecīgā iemesla dēļ, salīdzinot ar pasaulē dzīvojošajiem miljoniem citu iedzīvotāju, kuriem dabīgas izcelsmes produkti, gaiss un tīrs ūdens ir baigā ekstra. Es kā latviete varu baudīt šo visu. Mūsu grupā visi zināja, ka Latvija ir The Best Country Ever! To David atkārtoja ik pa laikam Tas protams galvenokārt pateicoties manai mīļajai draudzenei mūža garumā Laura Capina, kura neskatoties uz to, ka 20 gadus ir prom no Latvijas, mīl Latviju un vienmēr izsakās pozitīvi par LV. Bez šaubām. Es mīlu Latviju Latvija ir the Best Country Ever! Svarīgs ir sirds stāvoklis. Tas nosaka visu! Novēlu Jums visiem skaistus sirds ceļojumus pašiem pie sevis un nebaidīties doties kaut uz otru pasaules galu, ja tas ir nepieciešams vai vienkārši atrast to meditācijā vai sava bērna acīs, bet galvenais - iemīlēt sevi , pasauli sev apkārt un dzīvot katru dienu kā Having the best day ever!!!