JNS & kids cultural learnings of America, diena 17 un noslēgums

Heathrow lidostā ieradāmies mazliet pirms deviņiem no rīta, diezgan saguruši, gulēšana pa ceļam nekāda īsti nesanāca. Pieparkojāmies un meklējām, kurp doties tālāk. Meklējot pēc norādēm atradām autobusu no T3 uz T5. Mazliet pastāvējām rindām līdz tikām turp. Tālāk jau atkal ir jāiet drošības kontrole kas pie britiem ir pain in the ass. Ļoti lēni pie tām atšķirībā no amerikāņiem pie britiem laptops un planšete jāņem no somas ārā, kabatu saturs jāiztukšo un jāiziet cauri metālu detektoram. Ja nepīkst - viss ok, ja pīkst - ej cauri body scanner, kas kur jānostājas speciālā pozā, kas visu pasākumu pataisa lēnāku. Visu saliekam pa vietām un ejam tālāk. Redzam uz tablo, ka mūsu reisam uz Stiokholmu geits nav zināms un ir tikai jāgaida. Beidzot uzzinām, ka numurs ir 21 - vistālākā vieta esošajā ēkā (T5 ir sadalīts 3 ēkās). Lidmašīnā visi sakāpjam laicīgi tomēr ar izlidošanu tik laicīgi nesanāk. Pirkārt jau ļoti ilgi gaidījam, līdz saņēmām atļauju uz pushback & start up. Kad tas tika izdarīts, vēl kādu laiciņu dabūjām pastāvēt rindā uz izlidošanu. LHR viss notiek vēsā angļu mierā un rindā stāvēšana viņiem ir hobijs.

Izstāvējām rindā un tad arī varējām doties gaisā. Pa ceļam bija spēcīgs pretvējš kā rezultātā ielidojām 14:50, Arlandas lidostā T2 (viens lidostas gals). Mums nākamais lidojums ir no T5 16:00. Izejam pasu kontroli, savācam bagāžu un ļoti ātrā tempā, brīžiem paskrienot, nokļūstam T5. Pulkstenis ir 15:20, pieejam pie check in un par laimi mūs iečeko. Izstāvam rindu uz drošības kontroli, pēc kuras ir jāiziet cauri veikalam lai tiktu tālāk, pēc tam vēl garām veselai rindai veikalu līdz beidzot tiekam pie gate 3B. Iekāpšana vēl nav sākusies bet ilgi nav jāgaida, kad arī tā sākas. Tur mēs dzirdam latviešu valodu. Iekāpjam ATR-72 tarataikā, vietas mums ir 6A, 6C, 6D - tieši aiz propelleriem kas ir labāk kā pretī tiem. Lidojums ir stundu un ielidojam Rīgā vēl nav tumšs. Rīgā mūs sagaida sneigs bet mēs vienos šortos un t-kreklos. Paņemam bagāžu un uzreiz uzvelkam virsdrēbes. Es palieku šortos, bet uzvelku virsjaku.

DOdamies uz lidostas chek-in zāli. Lifts nav pieejams - pieejams tikai invalīdiem. Visiem pie kājas, ka kāds ne-invalīds varētu būt ar daudzām somām. To tikai pie mums var izdomāt ka lidostā starp stāviem jāiet pa parastām kāpnēm

EVRA, vai jums rūp savi ielidojušie pasažieri un jums šķiet, ka augšstāvā neviens pasažierus neuzņem jo nevēlas maksāt to debilo maksu par stāvlaukumu?

Labi, pie kājas EVRAs debilisms, izsaucu ParkSmart busiņu, atbrauc dažās minūtēs, savācu atslēgas no operatora un varam doties mājās. Konstatēju, ka viena riepa ir pamīksta bet pabraukt vēl var. Iebraucu staķikā piepūst, ko arī izdaru un varu doties mājās. Mājās iebraucam ap 20:00, pārguruši nejēgā. Ielīdu gulēt ap 22:00, pamodos ap 12:00 sestdien.

Kopsavilkmums vēl būs... bet pēc vairākām dienām.

Ja ir kādam jautājumi par šo ceļojumu, ceļojuma plānošanu vai kādi ieteikumi turpmākiem ceļojumiem kā arī veidam, kā es ceļojumus dokumentēju - lūdzu rakstīt komentāros vai privāti.

Pateicos visiem saviem sekotājiem.