vasara ziemeļos

......visburvīgākā vasara -Somijā,,,pirms tam pat sapņot neuzdrīkstējos par kaut ko tādu... Tas viss pateicoties manai mammītei, kura nokārtoja man darbiņu Somijā. INteresi par vēlēšanos pieņemt mani darbā, somu ģimene, izrādīja diezgan vēlu - jūnija sākumā,desmitaja datumā, kad cerības tikt biju pavisam atmetusi. Tajā dienā man pazvanīja no Somijas ,vīrietis, un teica, lai braucot cik ātri vien iespējams, pat ieteica,ka lidot sanāk lētāk un ātrāk, nekā doties caur Igauniju un pāri jūrai ar prāmi- kā bija iecerēts...domāts, darīts,....pēc pāris dienām, lielā steigā, ierados Tamperes mazajā lidostā, kur mūs sagaidīja viesmīlīgie somi!=0)Zināju, ka būs jāstrādā cītīgi,bet atrodoties tur, par savu darba manieri īpaši neuztraucos, jo saimnieki lika man justies, kā mājās un viņu ģimenē piederošai,,,,ar viņiem varēja vienoties par visu..ņēma man līdz, kad brauca izklaidēties - gadatirdziņos, vairākās zaļumballēs un stāstīja visu par somu tradīcijām un parasto dzīvi....biju sajūsmā,....visapkārt redzēju labus, iejūtīgus cilvēkus, pat veikalā, pārdevējas izrādīja īpašu attieksmi pret klientu -uzsmaidot un sasveicinoties, tā it kā pazītu.. ..Man paveicās, jo izveidojās labs kontakts ar saimnieci, runājām par visu...vissatraucošākais ir tas, ka man nācās skatīties acīs Somijas klimatam un dabai.....zili, dzidri ūdeņi -ezeri kā biezs, plaši lauki, līdzenumi rietumu pusē, bet klintis un kalni vidienē - Tamperē, kur mitinājos(50 km no pilsētas), redzēt mēnes tiltu pusnakts stundā bija kas jauns, pieredzēt vasaras vidū ledus gabalu krišanu no skaidrām debesīm -šokējoši!!!To lielums bija konfekšu lielumā!!!!!Neiedomājami!! Somija ir pārsteigumiem bagāta,ceru ka kādreiz atgriezīšos, lai redzētu ziemu, pavasari, rudeni savā krāšņumā, tur, ziemeļos!