JNS & kids cultural learnings of America, diena 16

16. diena pagājusi, bet aprakstīšu ko nu varu vēl atcerēties. Viesnīcā piecēlāmies laicīgi, savācām visas izžuvušās drēbes, vēl pēdējo reizi aizģajām uz okeānu un tad arī čekojāmies ārā.

Valet parking mums atdeva auto un varējām doties pēdējās dienas gaitā pa ASV. Vispirms iepilinājām zupu bākā un pēc tam devāmies uz iepirkšanās centru. Aizbraucām uz Aventura Mall un nācās vilties. Izvēle nav nekāda lielā un cenas arī palielias. Vika gan sev atrada bikses. Pēc tam uzņēmām kursu uz lidostu un pa ceļam iebraucām Wal-Mart. Tur sapirkām pārējās lietas un pat es pie šortiem tiku.

Atlika tik ieliet zupu līdz malām un atdot auto. Tur arī viss noritēja gludi bez jebkādām problēmām.

Lidostā cilvēku diezgan dauydz bet drošības kontrole noroit raiti - no somām neko neliek ņemt ārā. Drošības kontroles rindu apstaigā K-9 speciālists ar savu uzticamo draugu

Tad neliela pacietība un jau 777-300ER boeingā bijām iekšā. Pagulēt nevarēju, noskatījos filmu par Stīvu Džobsu un tā kaut kā vilku laiku.

Par nobeigumu.... šovakar vēlu vakarā vai rīt.