JNS & kids cultural learnings of America, diena 15

Pēdējā pilnā diena ASV tuvojas noslēgumam. Jūtos priecīgss, ka brauciens ir noticis un ka viss ir noticis pēc plāna un tai pat laikā jūtos bēdīgs, ka jāatgriežas nolāpītajā aukstumā... no +30 uz -2. Bet ko padarīsi - lai saprastu, cik jauki ir paradīzē, ir jādzīvo ellē. Nē, lūdzu nepārprast.. es mīlu Latviju, esmu latvietis bet klimatu labprāt vēlētos tādu, kāds ir Floridas dienvidos - ne pārak karsts un ne pārāk auksts.

Šorīt no rīta konstatējām, ka nav ko ēst un veikalā, kas atrodas viesnīcas lower lobby praktiski nekā arī nav un tas kas ir, tas ir par uzskrūvētām cenām. No rīta es un Vika devāmies uz veikalu kamēr Rolis palika gulēt. Nogājām kādus 2+ km līdz atradām wallgreens veikalu, kurā faktiski nekā īpaši aŗī nebija tomēr atradām minimumu, ko sapirkt. Nopirkām arī veļas mazgāšanas līdzekli.

Pēc tam tāpat atgriezāmies atpakaļ. Normāla pastaiga par collins avenue. Mācība lūk kāda: ja ir norezervēti apartamenti, jāpārbauda, cik tālu ir tuvākais lielveikals un ja ir tālu - labāk sapirkt nepieciešamo pirms iečekoties jo auto nav pieejams uzturēšanās laiku.

Pasēdēju vietējā viesnīcas bārā, aizgajām uz okeānu un mazliet paspēlējāmies ar papagaiļiem. Bildes ir zemāk.

Pēc tam vēlāk vakarā aizgāju uz pirti. Pieejamas visdažādākās pirtis, padzēros leišu alu Švyturys un bārmenis mani apkalpoja čisto na russkom jazike*

Diena ir galā, lūram teļļuku, priecājamies par skatu aiz loga un esam jau sevi noskaņojuši ceļam uz mājām. Rīt būs pēdējais update no Floridas un ASV un pēc tam tikai info par ceļojumu mājup.

Pateicos visiem saviem sekotājiem un tiem, kas deva labus ieteikumus. Bez jums nebūtu ne Orlando ne arī Sanibel island.

Rīt no rīta vēl ielīdīsim okeānā un tad ...fly away baby....