JNS & kids cultural learnings of America, diena 14

Ir pagājusi 14. diena, un ar nokavēšanos rakstu update. Īsāk sakot atsveicinājāmies no Kevina, kurš mūs lieliski uzņēma un pirms došanās prom vēl parādādīja zirgus. Vikai ļoti patika. UZzinājām, ka ASV zirgi ir mazāka auguma jo tie ir vairāk piemēroti govju ganīšanai. Tāpat sedli ir savādāki - taisīti tā, lai būtu kur uzkabināt laso.

Pēc tam devāmies tālāk un pa ceļam vietējā idiāņu ciematā izbraucām ar airboat kā arī apskatījām dažus aligatorus tuvumā. Brauciens bija jauks. Laiva bija vidēji liela bet mēs bijām tikai 6 pasažieri, tāpēc bija ļoti ērti

Pēc brauciena devāmies uz indiāņu restorānu un ieturējām parastas amerikāņu pusdienas pēc kā devāmies pa 41 ceļu tālāk līdz Miami. Iebraucot Miami konstatējām, ka Palmas ir lielākas un smukākas kā Floridas ziemeļos. Tāpat sastapāmies arī ar lielpilsētas murgu, ko sauc par sastrēgumu. Nokļuvām līdz mūsu apartamentiem Collins Avenue, iečekojāmies un atdevām auto valet parking. Auto nav pieejams uz visu laiku tāpēc paņēmām visu nepieciešamo līdzi. Numurs mums ir 11. stāvā ar skaistu skatu uz Biskajas līci.

Apartamenti ir 30 mentrus no okeāna. Ir arī jauks baseins.