JNS & kids cultural learnings of America, diena 13

Ir noslēgusies ceļojuma 13. diena. Bija visai interesanta. No rīta ieturējām brokastis Tampa viesnīcā, pēc tam izčekojāmies ārā. No rīta bija neliels lietutiņš. Pa ceļa ielējām zupu bākā un tad varējām turpināt. Sākumā termometrs rādīja kādus 70 grādus pēc Fārenheita, bet brauciena gaitā cēlās uz augšu līdz kādu brīdi sasniedza pat 86 grādus farenheita. Iebracām pie Sanibell Toll plaza un konstatējām, ka netiek pieņemtas kartes. Var maksāt tikai toll-by-plate, ko es nevēlos jo autonoma prasa vairāk par katru darījumu nekā ceļa nodeva. Griezu riņķī un meklēju bankomātu. Bija pagrūti atrast tomēr atradu. Izņēmu mazliet tā vairāk skaidro naudu. Uzbraucot uz Sanibel piebraucām pie toll plaza, samaksājām 6$ skaidrā naudā un varējām braukt uz salu.

Satiksme bija ļoti lēna jo mēs nebijām vienīgie, kas tur vēlējās nokļūt. Parkoties ielu malās tur ir aizliegts un par to liecina zīmes uzreiz iebraucot salā. izbraucām līdz pašam galam, T veida krustojumā pa kreisi un noparkojāmies. Samaksāju 10$ par 2arpus stundām (4$ stundā), stāvlaukums monitorēts ae CCTV un devāmies uz pludmali kas ir apm. 300 metru attālumā. Pārģērbšanās kabīnes nav tomēr ieejot labierīcībās var pārģērbties. Tālāk, sasniedzot pludmales smiltis (nosacīti smiltis) - pamatē saberzti gliemežvāki. Atradām jauku vietiņu pie paša ūdens. Pēc skata man atgādina Liepājas pludmali. Ūdens ir stipri siltāks kā Liepājā tomēr mazliet vēsāks kā Miami beach. Sāļums tāds pats kā Miami. Ūdens nav dzidrs. Gar jūras malu var salasīt visdažādākos gliemežvākos ko arī izdarījām.

Pēc aptuveni pusotras stundas pie jūras nolēmām doties atpakaļ. Pa ceļam uz stāvlaukumu pamanīju kaut ko ļoti interesantu grāvī pie trutuāra. To ieraugot es nevarēju neizvilkt fočiku no somas.

Pēc tam devāmies prom uz mūsu nākamo naktsmītni, kura atrodas Naples. Norezervēta caur airbnb. Ļoti plaša savrupmāja, istaba mums arī liela, viss te ir vislabākajā kārtībā.

Saimnieks mums ieteica vietu vakariņām, kas ir aptuveni 1km no mums. Lai arī ilgi dabūjām gaidīt, tomēr kārotās vakariņas sagaidījām.

Nobaudījām aligatoru gaļu. Garšo kaut kas līdzīgi vistai.

Rīt plānojam doties uz aligator airboat rides. Par to, kā būs gājis - rīt.