JNS & kids cultural learnings of America, diena 12

Kā laiks skrien vēja spārniem. Ir pagājusi kārtējā lieliskā diena. Šoreiz tas bija atrakciju parks Busch Gardens.

Sākām ar to, ka piecēlāmies laicīgi, devāmies uz brokastīm. Jāsaka, ka brokastis bija tiešām labas tomēr bija problēma ar to, ka nepietika visiem vietas bet nu kaut kā tikām galā. Pēc brokastīm pa taisno devāmies uz atrakciju parku. Atšķirībā no citām reizēm tas bija aptuveni 10 minūšu kājām gājiena attālumā. Tā arī aizgājām. Rīts bija apmācies un likās ka pat pavēss tomēr tas bija pavēss salīdzinājumā ar iepriekšējo dienu.

Aizgājām turp un iegājām iekšā uzreiz jo gājām bez somām tomēr pats parks vēl nebija atvērts. Atkal pārsteidza viņu patriotisms, ka atverot atrakciju parku tika atskaņota valsts himna. Kārtējo reizi izmantojām labās rokas principu un atkal tas mums palīdzēja. Jau no paša rīta tikām uz atrakcijām nestāvot rindā un pašā priekšā. Amerikāņu rollercosteri ir krietni pārāki par Eiropas sarežģītāki un kas ir būtiskākais - garāki braucieni.

Dienas garumā apguvām parka plānojumu, šoreiz Rolis bija tas, kas pārvaldīja karti un teica, kuras atrakcijas kurās vietās ir un uz kurām mums jādodas. Paspējām apmeklēt gandrīz visus - gan iekabinātā tipa gan sēdošā, gan ūdens laiviņas gan arī apaļās laiviņas. Parks ir ļoti interesants un iesaku to iekļaut savos ceļojuma plānos jebkuram, kurš apmeklē floridu. Ieejas biļešu cenas ir samērīgas un pat ļoti izdevīgas, ja caur undercovertourist pērk paku seaworld-aquatica-busch gardens.

Šoreiz cilvēku nebija īpaši daudz tāpēc nebija nepieciešamības nedz meklēt ieeju priekš "single riders" nedz arī domāt par prioritātes kartes iegādi. Paēdām labi pašā parkā un pārmaksājām par pusdienām.

Papildus atrakciju parkam tur ir tāds kā zoodārzs, pārsvarā ar apdraudētajām sugām.

Zemāk ir foto no parka. Diemžēl nav foto no nevienas atrakcijas jo kameras ir jāievieto lockeros.

No parka aizgājām samērā ātri - visu bijām izbraukuši. Tāpat ar kājām devāmies atpakaļ uz viesnīcu neko nedarīt. Rītdiena solās būt piepildīta bet ne pārslogota. Paredzams doties uz Naples pa ceļam iebraucot Sanibel Island.