JNS & kids cultural learnings of America, diena 8

Kārtējā lieliskā diena ASV tuvojas noslēgumam un laiks mazliet aprakstīt šodienas piedzīvojumus. Nekas aktīvs mums plānots nebija tāpēc nolēmām doties apskatīt downtown Orlando. Iebraucām pilsētā un samērā ātri atradām vietu kur noparkoties ielas malā. Maksa ir 1$ par stundu, minimālais laiks - 1 stunda, maksimālais - 2 stundas.Samaksāju pa 2 stundām un tā mēs sākām pastaigu. Pirmais iespaids - pilsēta patukša un arī diezgan netīra - tāda sajūta, ka pa nakti pilsētā bijis reāls hajs. Devāmies tālāk, izgājām cauri visam centram un tad mazliet pa kreisi un devāmies atpakaļ. Pa ceļam aptaustījām metāla aligatorus un izgājām cauri vienai krogu ieliņai.

Pēc tam atgriezāmies pie auto, paņēmām to un aizbraucām pie Lake Eola, kur noīrējām ūdensvelosipēdu samaksājot par to 15$ par pusstundu. Bija to vērts un labs kardio treniņš sanāca kā arī lieliska gulbju vērošana. Ja jums gadās tur pabūt, ļoti iesaku šo katamarānu nomu. Atrodas blakus mazajai estrādītei. Var maksāt arī ar kredītkarti.

Pēc katamarānu brauciena aizbraucām uz kaut kādu iepirkšanās centru, Vika nopirka sev mīksto mantiņu - Kaķīti un tad varējām doties atpakaļ. Lai brauciens izvērstos interesantāks, navigācijai atslēdzu motorways kā rezultātā apskatījām dažādus Orlando guļamrajonus un paēdām lieliskas pusdienas. Bērni paņēma burgerus bet nu .. krietni labākus kā maķītī vai Kentuki večukā. Dārgāki arī protams. Apkalpošana lieliska.

Kad kārtīgi paēdām un neapēsto palūdzām ielikt līdzi ņemamā kastītē varējām doties atpakaļ uz mūsu moteli.

Rīt došanās uz ūdensparku Aquatica.