JNS & kids cultural learnings of America, diena 7

Šoreiz rakstu mazliet savādāk. Jūs to neredzat, bet nu apstāstīšu - sēžu es sauļošanās solā, izgāzies, baseina malā un tikko kā atvēris 32oz bundžu Miller high life. Divas tādas veikalā pa 3$+Tax, kas sastāda 7%.

Vakar vakarā vēl izstaigāju vairākus vietējos krogus, aliņš krogā bija pa 4.55$ - 5$ kas šķiet samērā normāla cena. Šodien sākām ar to, ka bijām uz vietējo pārvietojamo lunaparku, pabraucām ar kartingiem. Interesanti, ka trase bija 3 stāvos - pa spirāli uz auggšu un tad uz leju. Man patika, bērniem patika, iekustināja mūs visus.

Pēc kartingiem ieraudzījām reālu monster truck.

Pēc tam paēdam pusdienas un devāmies atpakaļ uz viesnīcu, kur iepriekš bijām ielikuši mazgāties mūsu šmotkas. Kad aizgājām - viss jau bija tīrs. Pakalpojums - 2$ par vienu veļas mašīnas ielādi + 1$ pulvera uz vienu ielādi.

Veļu izlikām žāvēties un tad aizbraucām pastaigāties pa Disney Springs - ieeja bez maksas, parkings arī tomēr lai kaut ko nopirktu, ir tīri sālīti, tāpēc nekā nepirkām. Rolis pat neko nepirka veikalā, kas veltīts viņa mīļākajai filmai - star wars. Es neko nenopirku neko veikalā, kas vletīrs manis mīļākajai motociklu markai tomēr uzsēsties sanāca

Devēmies jaukā pastaigā tālāk un tad pēkšņi ezera malā ieraudzījām divus jaukus bruņurupucīšus.

Tad devāmies tālāk, kur sanāca neliela ķeza - Vikai nokrita pie zemes telefons un saplīsa stikliņš. Ceru, ka uz viņas dzimšanas dienu varēšu atļauties uzdāvināt vietā.

Īsumā diena ir izdevusies un skatīsimies, ko rītdiena mums atnesīs.

Rīt ir doma doties uz Orlando pilsētas centru savukārt parīt sola karstu laiku tāpēc dosimies uz Aquatica.