JNS & kids cultural learnings of America, diena 6

Sestā diena tuvojas noslēgumam un ir laiks ko uzrakstīt. Šodien bijām uz lielisku atrakciju parku Seaworld. Secinājām, ka ir izēvelēts ideāls laiks - pirmdiena. Ne uz vienu atrakciju nestāvējām rindā... labi, meloju.. divās vietās dabūjām gaidīt 10 minūtes.

Tagad visu pēc kārtas. Parks veras vaļā 9:00, piebraucam 8:50. Samaksājam par parkingu.. omg.. 18 dolārus - tieši tik, cik mums izmaksāja pieliet pilnu bāku. Iegājām uzreiz iekšā, cilvēki ir bet nav briesmīgi daudz. Pirmā atrakcija - rollercoasteris Manta, kurš vel gāja rīta testa režīmā, sastājusies rinda,,, kādi 30 cilvēki varbūt. Nostājamies rindā bet tikai pēdējā brīdī visiem tiek pateikts, ka "all loose items must be placed in a locker", ko arī izdarījām - tas izmaksāja 1$ par 1h. Pa to laiku sāka laist iekšā cilvēkus atrakcijā un mēs zaudējām vietu rindā. Domāju.. nu ir p...c un dabūsim stāvēt rindā ilgi bet .. par laimi nē - kā piegājām pie atrakcijas, tā arī tikām virsū. Labs sakums dienai. Tad turpinājām parka apguvi pēc labās rokas principa - turamies visu laiku pie labās malas un tā mēs tikām visās atrakcijās, visus rollercoasterus (tādi tur ir 3, ceturtais tiek būvēts), iepazinām bruņurupuču dzīvi, uzzinājām par to, kāda ir mūsu katra loma šo dažādo radību sugu aizsardzībā.

Ļoti patikās teātra izrāde, kur par aktieriem bija suņi, kaķi, cūka, skunkss, papagailis kakadū un vēl daži putni. Arī dekoratīvā žurka. Pārsteidza tas, kā dzīvnieki spēja parādīt šos priekšnesumus - laikam treneri ir lielu darbu ieguldījuši.

Noslēdzošais bija Killer Whale show, kur tikām spēcīgi apšļakstīti pie tam viņi to darīja apzināti - tā bija programmas daļa.

Šodien no manas puses nav nevienas bildes - visu bilžu un video autori ir Rolands un Vika. Iemesls ļoti vienkārš - fočiks bija līdzi, bet kad es mēģināju fotografēt, saņēmu paziņojumu "no memory card present" - biju aizmirsis viesnīcā, laptopā.

Zemāk - sestās ceļojuma dienas bildes un video