JNS & kids cultural learnings of America, diena 3, noslēgums

Šodien papeldējāmies mazliet Atlantijas okeānā Miami South Beach tieši pie plaši pazīstamā Ocean Drive, ūdens - mēreni silts un ļoti sāļš. Patīkami tas, ka vari gulēt ūdenī rokas sakrustojis un negrimsti lejā. Pēc tam nolēmām ņemt auto ātrāk par iepriekš plānoto un doties uz Titusville lai redzētu raķetes palaišanu no Cape Canaveral. Veiksmīgi atbraucām 30 minūtes pirms. Pamanījām nestandarta vietu, kur ir sastājušās daudz mašīnas. Es nolēmu turpat stāties nost un par laimi tieši viena vieta kā reizi bija kā radīta mums. Sagatavoju fočiku ar 70-300mm lens. Diemžēl jāsaka, ka nepaņēmu statīvu no mājām. Par to kāpēc - iepriekšējos gatavošanās blogos var izlasīt.

Auto nomā man par visām varītēm centās notirgot papildus riska apdrošināšanas. Es tomēr izvēlējos neņemt vēl jo vairāk ka ir man daļēji nosegti riski. Tāpat man gribēja notirgot maksas ceļu paku, kas maksā krietni vairāk par izmantojamiem maksas ceļiem.

Braukšana ASV īpaši neatšķiras no braukšanas Latvijā bet atšķiras no ES. Šķiet, ka viņiem ir pie kājas, pa kuru pusi apsteigt. Šķiet, ka tā nav labā prakse bet nu tā.. ne jau es taisos tur kādu mainīt - braucu un pieņemu to kā ir.

Raķete tika palaista laikā un skats bija skaists. Raķetes atstātās dūmu strēles bija skaisti apspīdētas un teikšu tā - viens no brauciena galvenajiem uzdevumiem ir izpildīts - redzēju savām acīm cilvēces sasniegumus.

Cilvēki, kas tur sapulcējušies ir ļoti draudzīgi un runātīgi. Visiem interesē tikai viens - raķetes palaišana.

Esam tagad iečekojušies lieliskā motelī, kur paspējām izsmieties kopā ar receptionisti kad es pateicu, ka pa Tv rāda manu labāko čomu - D. Trump.

Atliek vēl tikai aiziet ieturēt vakariņas un skatīsimiesl, ko rīt mums sagādās Kennedy Space Center. Zemāk - bildes no šodienas