JNS & kids cultural learnings of America, diena 2, noslēgums

Šī diena mums ir sanākusi krietni garāka kā parasti dēļ gandrīz 10 stundām gaisā rietumu virzienā. Brīžiem jau sāka rasties sajūta, ka mēs tajā lidmašīnā dzīvoja. Visiem logu aizdari ciet, katrs skatās priekšā esošā sēdekļī iebūvētā ekrānā savu filmu, cits dzenā spēlītes, cits vienkārši tāpat neko. Ēst deva garšīgi tomēr mazliet mazuma sajūta bet no otras puses - priekš kam pārēsties?

Pēc ilgāka laika nosēžamies Miami international, ejam kārtējos gaisa gabalus pa neskaitāmiem koridoriem līdz nokļūstam pie pasu kontroles. Vispirms ir savi dati jāapstrādā automatizētajā sistēmā. Mums radās problēma - man aparāts nespēja noņemt mazā pirkstiņa nospiedumu savukārt Vikai nepieņēma dēļ tā, ka pases derīguma termiņš ir zem 6 mēnešiem. LV pasēm šāds ierobežojums nav.

Aizgājām pie CBP virsnieka, uzdeva dažus jautājumus par brauciena plāniem un pases ir sazīmogotas - drīkstam šeit uzturēties līdz 90 dienām.

Tiekam ārā no lidostas, uzmeklējam 150. autobusu, pa priekšu biļešu automātā nopērkot 3 biļetes pa vienam braucienam. Autobusu gaidām ilgi. Sagaidām. Brauciens līdz Miami beach ir arī diezgan ilgs. Pieturas netiek sauktas un uz tablo arī netiek rādītas. Par laimi man bija savs sat-nav planšetē un tad zināju, kad jākāpj ārā. Nākamais update visticamāk, ka rīt vakarā (pēc ASV laika)