JNS's & kids cultural learnings of America, diena 2, sākums

Esam tikuši līdz London Heathrow terminal 3. Vakar, kā jau minēju, bija satraukums par iečekošanos uz AA daļu bet tas viss atrisinājās pie check-in counter kad tika izsniegtas mums iekāpšanas kartes.

Lidojums no ARN T2uz LHR L5 noritēja ļoti gludi un, pateicoties labam ceļavējam, ieradāmies 35(!) minūtes ātrāk. Ēdiens arī bija tīri ok lai arī jūtama mazuma piegarša. No lidmašīnas tikām ārā ātri un tad gājām labus gaisa gabalus kamēr nokļuvām līdz transfer bus. Autobuss bija līdz malām pilns, braucāk kādas 5 minūtes līdz mūs izlaida T3.

Tad tāpat gājām vēl lielākus gaisa gabalus pa T3 līdz vienai vietai, kur visiem, kuri lido ar American Airlines, jādodas blakus telpā, kur mūs īsi izprašņāja par brauciena mērķi, ilgumu, iečekotās bagāžas apjomu un vietu, kur pirmo nakti apmetīsimies. Kad to izgājām, mūsu Stokholmā saņemtās iekāpšanas kartes tika saplēstas un izsniegtas pilnīgi jaunas.

Tālāk jau sekoja security check, kur arī viss ir ok un tā mēs tagad sēžam un gaidām līdz sāksies boarding. Mūsu B777-300ER jau stāv pieparkots.