Gotlande, Faro sala

Jauks brauciens ar 8 dažāda izmēra kuģiem, sākot ar "Silja Eiropa" un beidzot ar pavisam mazu prāmīti no Gotlandes uz Faro salu. Uz lielajiem kuģiem vakaros ir jautri, var dejot, ja luste līdz pat rītam. Ir gan diskotēka, gan restorāna tipa ar dzīvo mūziku. Visbija ļoti romantiska jauka pilsētiņa. Žēl bet bruņinieku turnīru, gan neredzējām. Faro sala ļoti interesanti dabas skati, sākot ar kadiķu klajumiem- kadiķi kā tepiķis. un kur nu vēl raukari - milzīgi akmens bluķi jūras krastā. Ja būtu laiks, varētu stundām skatīties, jo saskatīt, var gandrīz jebko, sākot no milzu pūdeļa, kādus -6-8 metrus augsta un beidzot ar vecu trolli. Un izkāpelēt visus nav nemaz iespējam. Un tur ir arī Roma - neliels ciemats, ar senām klostera drupām, kurās vakaros izrāda "Romeo un Džuljetu". Gotlandē ir daudz kempingu, var noīrēt divriteni un braukt uz savu roku.Sviesta bekas Faro salā ir fantastiski tīras un neticami daudz. Vispār baigi garšīgās!! Zviedri laikam sēnes neēd. Pa ceļam uz Gotlandi nedaudz apskatījām arī Helsinkus, Turku, Stokholmu. Turku ūdenparks ir foršs brauciena beigās - taada relaksācija pēc visa!