Barselona - Spānija - 2007

Kas dzirdējis šos vārdus antonio Gaudi, Joan Miro un Picasso, droši vien gribēs aizbraukt uz Barselonu un izbaudīt to visu tuvplānā. Man pietika ar vienu no viņiem - Antonio Gaudi (Casa Mila, Gueja pils un Gueja parks, Sagrada familia un strūklaka Citadeles parkā ar Antonio Gaudi piedalīšanos). Protams, ka ir vēl kaut kas cits tīri interesants, ko apskatīt un pirmkārt Las Ramblas iela ar tās sākumā esošo Kristofora Kolumba pieminekli, no kura paveras brīnišķīgs skats uz pilsētu un ostu. Vēl jāpiemin Barselonas katedrāle, tirgus, Montžuikas pils, Katalonijas pils pie krāsainajām muzikālajām strūklakām, ciematiņš Poble Espanyol (tautas amatniecības darbi), vaska muzejs, Hospitāļa greznā fasāde, akvārijs un Imax kinoteātris. Ārpus centra ieteicams uzbraukt Tidibabo kalnā, kur atrodas atrakciju parks un Svētās sirds baznīca. Spāņiem patīk priecāties un uzdzīve turpinās līdz vēlam vakaram un interesanti, ka viņiem dodas līdzi arī bērni, kas turpat arī skraida. Ārpus Barselonas izbraucām uz Montseratas klosteri (must see), kas patvēries aptuveni 1 km augstumā brīnišķīgā kalnu masīvā, pa kuru ved dažādas grūtības tūrisma takas. Šajā kalnā iespējams uzbraukt ar gaisa tramvajiņu. Izbraucām arī uz mazliet tālāk esošo Kardonas pili, kas atrodas kalna galā un paveras skats uz blakus esošajām sāls raktuvēm un mazpilsētu. Spāņiem patīk māksla un to sajutām ikkatrā solī.