Teutoburger Wald ( pastaiga gar Silberbach upi)

Vācijā tūrismam pievērš milzīgu nozīmi, visur ir dažādas takas, tūres, apskates vietas, par to raksta žurnālos, avīzēs, internetā, pilnīgi visur. Šeit ir ļoti skaista daba ko katrs pensionārs (lielākoties) labprāt apskata. Pastaiga, velobrauciens vai izvest pastaigā suni var būt arī dabas tūrisms, ja ir izvēlēts maršruts. Šajā valstī viss ir sakopts un pieskatīts, tādēļ ir ļoti baudāmi iziet ielās vai doties uz kādu parku.

Pie manis atbrauca ciemiņš no Latvijas, un es nolēmu viņai izrādīt tuvāko apkārtni. Mēs devāmies uz man jau zināmo rajonu – Horn Bad Meinberg, ciematiņu Leopoldstal. Šajā ciematiņā, blakus Silbermuhle hotelim ir avots, kur cilvēki bezmaksas piepilda dzeramo ūdeni. Jāsaka, ka šis ir pats garšīgākais un labākais ūdens, ko es jebkad esmu dzēris. Pie reizes piepildījām vairākas pudeles ar ūdeni un devāmies gar upi, augšteces virzienā. Te zaļā daba satiekas ar ziemu, rodas sirreāla sajūta, tā it kā nokļūtu pasakā.

5km attālumā atrodas Externsteine, šie akmens krāvumi atstāja lielu iespaidu uz ciemiņu, bet tas atkal ir cits stāsts. Teutoburger wald pats par sevi ir ļoti skaists un, liekās, mītisks, iesaku apskatīties

Avots - https://manadzivecelojums.wordpress.com/2016/02/19/teutoburger-wald-pastaiga-gar-silberbach-upi/