Divas nedēļas Gruzijā pa īstam!

Ziema jau gandrīz ir beigusies un tas liecina par to, ka vasara un atvaļinājumu laiks vairs nav tālu. Tagad ir īstais laiks, lai sāktu domāt par savu vasaras plānošanu.

Ja vēlies doties aizraujošā un piedzīvojumiem bagātā ceļojumā uz vietu, kura Eiropas tūristiem vēl nav kārtīgi izzināta, izbaudīt vietējo cilvēku atsaucību un izjust dabas varenumu un senatnes arhitektūru, tad Gruzija ir Tavs īstais šīs vasaras galamērķis!

Gan pilsētu dažādība, gan atpūta pie pludmales, gan garīgās vērtības, plašā vīna garšu buķete un elpu aizraujošā daba - tas viss ir pieejams mazā valstī - Gruzijā.

2015. gada augusta beigās un septembra sākumā mēs 4 cilvēki devāmies ceļojumā uz Gruziju. Tur saņēmām visu, ko gaidījām un vēl daudz vairāk. Mūsu pozitīvismu un atvērtumu gruzīni novērtēja - mēs ieguvām jaunus patiesus draugus. Ticiet, tas ir tā vērts!

Divu nedēļu laikā apskatījām tādas pilsētas kā Tbilisi, Čiatūru, Ušguli, Batumi, Sighnaghi un citas. Izjutām dabas kontrastus Svanetijas kalnos, Sarpi pludmalē un Kahetijas lauku reģionā, kā arī redzējām reliģiskās vērtības Gelati, Motsameta un citos klosteros, Katskhi pīlārā, Akhaltsikhes cietoksnī un daudz citos arhitektūras vēsturiskajos mantojumos.

Mūsu ceļojumu sākām plānot tieši ap šo pašu laiku, tāpēc tagad dodam Jums iespēju iedvesmoties no mūsu pieredzes.

Sīkāki apraksti par mūsu ceļojumu pieejami interneta vietnē https://celopats.lv.