GRAN CANARIA, viena no skaistakajam Spanijai piederosham salam.

iisi pirms ziemassvetku atnaakshanas bijam Gran Canaria uz vienu nedeelu. viss saakas ar lidojumu no Dublinas uz salas lidostu Las Palmas. lidojums ilga druscin pari 4 stundaam bet ziniet tas bija taa veerts! primais kas mani sajuusminaaja bija lielie kalnu masiivi kas paveeraas lidmasiinai nolaizoties...un visapakaart palmas un kaktusi, sajuta bija tada, ka esam pavisam citaa realitate..bet aciimredzot bijaam arii...fantastiski! par cik lidojaam sadarbiibaa ar celojumu kompaaniju, devaamies uz vietu, kur muus gaidija autobusi, kuri muus nogaadaaja uz vietu kur mums bija plaanots apmesties...tad nu luuk muusu autobusins veda mus uz viesniicu Gloria Palace Amadores.celaa redzeetais tikai pastiprinaaja manas sajusmas par sho brriniskigo salu, palmas, lielie kalnu masiivi, kraasnie ziedu kaartojumi, saule, zilaas debesis, okeans un pludmales un skaistaas eekas.! tad nu muus atveda uz muusu viesniicu..man personiiigi acis iepletaas lielas, lielas...kaada viesniica, kaads skats, tas ir jaaredz! gaajaam pieregistreeties, un muus sagaidiija ar viesmiiliigu pirmo sampaniesha glaazi... nu kad bijaam pieregistreejusies, devaamies apluukot savu istabinu. arii tur muus gaidiija sampaniesha pudele, speciali paredzetaja spainiitii...atveeraam balkona durvis, un skats kas paveeraas bija apburosh, viss ko mes vareejaam redzeet bija okeaans,ar kugiem un laivaam kaa arii viesniicas prieksa ar milziigo baseinu,kas uzcelts klints malaa. katru vakaru shiis viensniicas zaalee bija izklAideejoshaa programma( spanu flamenco dejotaaji, viena vakaraa bija atraucis hipnozists, bija interesanti), pilseetas centrs bija apmeeram kadas 10 - 15 minushu attaluma no muusu viesniicas.bijaam arii apskatiities blakus esoshaas pilseetinas, nu looti skaisti.vienaa no pilsetinaam apmekleejaam nacionaalo parku, kuraa redzejaam papagailus, krokodiilus, flamingo, straakus, vanagus, eerglus, akvaariju, taurinju maaju, orhideju maaju, raapuljus, milziigus kaktusus un daudz daudz ko citu. par nakts dziivi varu teikt ka taa ir savaa zinaa iipatneeja, bet izklaideeties jau var.un, iepirkshanas zinaa sala ir loti izdeviiga un leeta, bet labaak iepirkties ielu tirdzinos vai iepirkshanas centros, jo tur viss ir leetaks, tikai butu jaauzmanaas no indieshu tirgotaajiem,kuri biezi vien paardod nekvalitatiivu preci. tad nu shis bija mans celojums iisi pirms ziemassveetkiem potams es iesaku ikvienam izbaudiit to, ko izbaudiijaam mees...ja ir interese varu pastaastiit arii vairaak.!!