Ronda pilsēta 100m dziļas aizas malā (Spānija Andalūzija)

Ronda

Sākot rakstīt ceļojumu aprakstu par Rondu,sapratu,ka rakstāmā ir tik daudz,ka varētu trakoti daudz sarakstīt.Tāpēc nolēmu ,ka iztikšu bez liekvārdības .Tāpēc īsumā-Ronda ir 100km no Malagas Andalūzijā.NO internetā izvilktajiem faktiem ,likās interesants fakts,ka pilsētas statusu Rondai iedeva Jūlijs Cēzars.

Es personiski Rondu par apskates objektu izvēlējos dēļ tā ,ka viņa atrodas kraujas malā.Man likās interesanti apskatīties kā tas dabā izskatās.Nu fotogrāfijas ir fotogrāfijas,dabā tas ,protams ,izskatījās nezincik reizes efektīgāk .

Plus vēl emocijas ,kad tu sper kāju uz mauru celta tilta,kas celts pirms nezincik gadsimtiem.Atzīšos ,ka gluži bērnišķīgi paspēju vēl ieminēt vēlēšanos.A ja nu....

Kopumā mēs klaiņojām pa Rondu vairākas stundas.Un visu laiku bija interesanti,jo vecās pilsētas daļa bija ļoti atšķirīga no jaunās pilsētas daļas,tā kā ainas mainījās un jaunas vietas atklāšanas spriegums nezuda.

Mani personiski šādas jaukas,nelielas uz tūristiem mērķētas pilsētas piesaista arī ar to,ka viņas man liekas drošas.Tur nemana ne narkomānus,ne ubagotājus,ne uzmācīgus melnos tirgoņus,ne utt.Augstākais,kas tur redzami ir ielu muzikanti,kuriem arī es iedodu vienmēr savu artavu,jo viņi to ir godam nopelnījuši.Mana drošības vērtējuma skala ir" vai es uz turieni laistu vienus pašus savus bērnus''.Nu tad Ronda ierindojas tajā skalā kā -jā.

Bet ne tikai Rondas trīs tilti ir apskates vērti. Rondā atrodas Spānijas vecākā vēršu cīņas arēna Plaza de toros de Ronda, kura 1784.gadā pilnībā tika uzbūvēta no akmens. Tieši Rondā 18. gadsimtā matadors pirmo reizi nokāpa no sargājošās zirga muguras, lai nostātos aci pret aci ar satrakoto vērsi. Katru gadu septembrī šeit notiek Feria Goyesca, kad matadori uz cīņu mazajā akmens arēnā ierodas tērpušies krāšņā apģērbā, kas veidots balstoties uz Goijas skicēm.

Ronda ir baltā pilsētiņa .

Un vēl pilsētiņā ir ļoti aizraujoši muzeji.

Ja paši spāņi Rondu reklamē kā romantisku vietiņu,tad apskatot muzeju ekspozīciju jāsaka ,ka viņi bijuši romatiski no sākta gala.Viss ciku cakām apcikots.

Tā nu šoreiz izgāju vairāk uz fotogrāfijām,jo faktus par vēsturi un ģeogrāfiju jebkurš interesents var atrast internetā.Kopasavilkumā-Ronda ir pilsēta ,kuru noteikti varu ieteikt apskatīšanai,izstaigāšanai un izbaudīšanai.Iekļaujiet to savā Spānijas maršrutā.Jo tiešām jauka vietiņa.