Valentīndiena Latvijas kalnos

Gada romantiskākā nedēļas nogale ir klāt!

Valentīndiena ir laiks, kad mīļotie cilvēki viens otram izsaka uzmanības apliecinājumus, lai paustu to, ka otrs cilvēks viņam ir ļoti īpašs un dārgs. Šie ir lieliski svētki, jo visapkārt valda īpaši draudzīga atmosfēra un prieks. Valentīndienā parasti dāvina mīļas, ar izdomu bagātas dāvanas. Ne vienmēr tām ir jābūt lielām un dārgām. Svarīgākais šajos svētkos ir uzmanības izrādīšana otram cilvēkam. Manuprāt "romantiskākā dāvana" Valentīndienā ir kvalitatīvi kopā pavadīts laiks.

Ikvienai sievietei gribas mazliet romantikas un ikvienam vīrietim gribas iepriecināt mīļoto sievieti, tāpēc vēlos ieteikt pasūtīt viesnīcā numuriņu, pavadīt vakaru restorānā un līdz tam pa dienu pastaigāties un apskatīt neiepazītas vietas. No rīta mosties un smaidot atzīt - bija labi. Visiem, kas vēlas uzturēt labas, mīļas attiecības, vajadzētu šad tad rīkot randiņus divatā un Valentīndienā noteikti. Un Latvijā ir daudz gana jauku vietiņu!

Izstāstīšu par nu jau tālo 2014. Aizbraucām uz Līgatni, uz Lāču migu. Cik zinu, tad viesnīca darbojas joprojām, restorāns gan uz laiku esot slēgts. Ļoti jauka vieta, mājīga, skaistā apkaimē. Ja gribas redzēt kalnus pa logu, tad šī ir īstā vieta, kur Latvijā to iespējams izbaudīt. Patīkams pārsteigums ir Līgatne, dabas takas, apkārtne. Dabas takas atrodas Gaujas krastā, kam raksturīgas mežainas gravas un gleznainas ainavas. Līgatnes dabas taku kopgarums - 5,5 km. Ta ir lieliska iespēja atpūsties un brīvdabas voljēros apskatīt Latvijā mītošos savvaļas zīdītājus. Turpat netālu ir vienīgā saglabājusies Gaujas pārceltuve - prāmis, valsts mēroga vēstures piemineklis. Un protams pati Līgatne ar Papīrfabrikas ciematiņu ir apskates vērta.

Un tik kluss, viss tik latvisks! Pavadījām īsti lāčainu nedēļas nogali. Izbaudījām īsti romantisku noskaņu. Ļoti jauka un mīļa midziņa...mīkstas gultiņas un visur lāčuki, mīļie, pūkainie, siltie... Pašiem rodas vēlešanās būt mīļiem un maigiem.

Lāču Miga atrodas Līgatnē, Gaujas nacionālā parka centrā, mājīgā guļbaļķu viesnīcā. Mūsu Valentīndienā restorānā bija dzīvā mūzika Ata Zviedra izpildījumā, "Casablanca" seanss un, protams, īpaša ēdienkarte ar šampānieti. Jā, sen, bet tik ideāla Valentīndiena neaizmirstas! Domāju, ka nav sarežģīti arī šogad atrast vietiņu, kur līdzīgi iespējams baudīt divvientulību.