CAMBRIDGE -Cambridgeshires grāfistē

Kembridža ir otra slavenākā universitātes pilsēta Anglijā.Pirms tam es pabiju Oxfordā,tad nu nolēmu,ka nav ko vilcināties,jādodas paskatīties arī uz Kembridžu.Arī Kembridža atrodas nepilnu 2 ha braucienā ar auto no Londonas un nepilnas stundas braucienā ar vilcienu.Teikšu uzreiz,salīdzinājumā man Kembridža viennozīmīgi patīk labāk.

Lai gan mēs pilsētiņai vienkārši ātrā solī izskrējām cauri,pirmais iespaids palika tik labs,ka šī ir vieta ,kur es tiešām vēlētos atgriesties patīkamākos laika apstākļos.Nu jā,skrējām mēs ,jo lietus vienkārši gāza kā ar spaiņiem,tā teikt.

Pati doma ,ka Kembridžas universitāte dibināta tai senajā 13 gadsimtā,liek izjust patiesu cieņu pret šo faktu un šo pilsētu.Pilsētiņas arhitektūra liek izvilkt fotoaparātus pat stipra lietus laikā.

Secinājums par Kembridžu ir šāds,šeit vērts ir ierasties kādā saulainā pavasara dienā,kad vaļā visas ielas kafejnīcas,sāk plaukt ziedi,un varat iekāpt laivā vai kuģīti un izbaudīt braucienu pa Kemas upi,pavasarīgas saules apspīdēti,un vērot skaistās celtnes šūpojoties upes viļņos.

Jaukas pastaigu vietas gar upi,vilinošas kafejnīcas, kas ieriktējušās upes krastos,izbraucieni ar laivu-tas viss aicināt vien aicina to izbaudīt kādā saulainā jaukā dieniņā.Tā nu ,Kembridža, gaidi mūs atgriežamies!