Nedēļa Latvijā ( Kurzeme)

Pilnīgi spontāns lēmums : nākamajā dienā lidot uz Latviju. Atlidojuši, Rīgu ieraugam sniegā. Pilnīgs pretstats! Vācijā zaļa zāle pļavās, bet te -10 un sniegs, daudz sniega. Kā savu galamērķi es izvēlējos Kurzemi. Ar autobusu dodos uz Liepāju, kurā pavadu vairākas dienas.

Šajās dienās es piedzīvoju sniegputeni, garas pastaigas, aukstumu, atkusni, sniega tīrīšanu, suņa rotaļīgumu, dziļu sniega kārtu, siltu sauli un satieku jaukus cilvēkus. Kad Liepājā bija -2 , Vidzemē tad -10, Latgalē -15, priecājos par to, ka esmu tuvu jūrai. Lai arī man gandrīz vienmēr līdzi bija fotoaparāts, es vairāk baudīju nekā fotografēju. Interesanti likās, ka sabiedriskā transporta biļete izmaksā 0,70, paēst var par 3.00 un sniega daudzums ir vislielākais Latvijā. Tālāk es devos uz Ventspili.

Te bija nedaudz mazāk sniega, bet bija tik daudz vietu ko apmeklēt, pat kalns no kura slēpot, slīdēt vai snovot. Uz brīdi pat sagribējās te padzīvot. Pirmspēdējā dienā devos atpakaļ uz Rīgu. Visu šõ nedēļu es pārvietojos ar sabiedrisko transportu un nenožēloju. Sestdien, dodoties atpakaļ uz Rīgu, Ventspils ekspresī bija Wi-fi, kurš darbojās (lēni), uz ekrāna varēja redzēt nākamo pieturvietu un aiz loga bija visskaistākā ziema. Šajā rītā Sarma apņēma Latviju, bija tik skaisti, ka negribējās atraut acis, nemaz negribējās sniegties līdz fotokamerai. Rīga bija auksta un sniegs te ir brūns, labi, ka koki šodien tādi koši balti. Pēdējās naktsmājas es atradu caur - Airbnb. Lieliska mājaslapa un aplikācija, kurā var atrast apartamentus jūsu atviļinājumam. Pats izmantoju un esmu ļoti apmierināts, te var atrast dzīvokli, kas izmaksās lētāk nekā hostelis, kā arī šī ir īstā vieta tiem, kuriem gribās savā atvaļinājumā izjust mājīgumu nevis hoteli! Iesaku katram, kas ceļo! Ja arī Tu vēlies reģistrēties, spied šo saiti - https://www.airbnb.com/c/janism18?s=3&i=1 No rīta ielidojām Vācijā un te +5, esam pavasarī. Tagad liekās, ka tas bija tikai īss sapnis par ziemu. Sildos saulē un ar smaidu atceros visus noslēpumus kurus neatklāšu nevienam lasītājam. Visskaistākā ziema ir Kurzemē, un tā ir noslēpumiem pilna. Viss raksts te - https://manadzivecelojums.wordpress.com/2016/01/25/nedela-latvija-kurzeme/