Egypt from side of Sharm el Sheikh.

2007.gada lieldienās gadījās pabūt Ēģiptē no Sharm el Sheikh puses: viesnīcas ar baseiniem, koraļļu rifi atrodas jau pie pašām viesnīcām ar iespēju snurkulēt, uzmācīgie pārdevēji, krāsainā vakara uzdzīve ar eksotiskiem muzikantiem kafejnīcās, izbraukšana ar kuģīti un snurkulēšana visas dienas garumā, veikaliņi bez cenām, sirreāla noskaņa (tur mītošajiem cilvēkiem no ikdienas izklaides pazudusi laika izjūta), Sharm El Sheikh mošeja ar iespēju arī palūkoties iekšpusē, beduīni, Ras Mohammed nacionālais parks ar mangrovēm, zemestrīces pēdām, zilganu liedagu un krabīšiem, krāsainais kanjons ar šaurām ejām un krāsainām klintīm, ēģiptiešu vadīta džipu elpu aizraujoša braukšana, kāpšana Mozus kalnā pa nakti un saules ausmas sagaidīšana, kamieļi un Katrīnas klosteris (degošais krūms, Mozus aka). Piekrastes pilsētiņa Dahab. Izbrauciens uz Kairu – tuksnesis, Suecas kanāla tunelis, jautrā Kairas satiksme, Gizas piramīdas (viens no antīkajiem pasaules brīnumiem), iespaidīgais eģiptoloģijas muzejs, Gizas piramīdas un sfinksa, Nīla, smaržu rūpnīca un papirusa muzejiņš. Viss kā neaizmirstams piedzīvojums, sevišķi Mozus kalns un piramīdas ar fotogrāfēties gribošajiem arābiem.