Baltkrievija = labākais no sociālisma + kapitālisms

Baltkrievija - kaut kas piemirsts, bet labi zināms un izprotams - manai paaudzei un vecāka gadagājuma ļaužiem it īpaši. Tas nekas, ka sniegu tīra 3 vīri ar vienu lāpstu, bet ir tīrs un 3 cilvēkiem ir darbs Kārtības, tīrības, sakārtotības sajūta pilnīgi visā! Cilvēku attieksme - ļoti patīkama,pretimnākoša un izpalīdzīga. Pat tik tālu, ka Miras pils personāls gaidīja mūs 2 stundas pēc darba laika beigām! (Tik ilgi kavējāmies robežā). Vienīgais mīnuss - nauda, ar tik daudz nullēm uz banknotes, grūti orientēties. Samainot savus eiro uz Baltkrievu rubļiem - uz brīdi kļūsti par miljonāru! Uz to brīdi jau sajūta laba, bet, kad jāmaksā - apjūc, kā - par konfektēm jāmaksā gandrīz 400 tūkstoši! ( skat. bildi augstāk) Konfekšu, šokolāžu, vafeļu klāsts milzīgs! Un garša - bumbieri ar kanēli šokolādē, pildīta plūme ar gaisīgu krēmu šokolādes apvalciņā, Putna piens, konjaks un liķieris šokolādes pudelītēs un vēl, un vēl..... Arī produkti - ar bērnības garšu - šokolāde, biezpiena sieriņi, vafeles, konfektes, siers, kefīrs, karbonāde vakariņās, utt. Runājot par cenām - ir lietas, kas ir mūsu līmenī ( īpaši vietējie ražojumi - lins, apavi), bet lielākā daļa lētāk nekā pie mums. Tiem, kas smēķē -paradīze - Vinston paciņa 70 eiro centi! 0,5 l balzāms - uzlējums uz ogām un zālītēm - 3 eiro. Un tāpēc - braucam atkal svinēt Masļeņņicu - ar visām izdarībām Lauku sētā Dudutki!

Noteikti jāredz izgaismotā vakara Minska - mūsu Staro Rīga vienkārši nobāl....

Baltkrieviem ir 3 izgaismošanas režīmi - parastais, pirmssvētku un svētku. Parastais ir tāds kā pie mums svētku....

Šoreiz bijām Delfinārijā - labestīga, pozitīva programma, kas lika smaidīt skatoties delfīnu, roņu un baltā vaļa izdarībās.

Nākamreiz pamēģināsim tikt uz Baltkrievu cirku - saka, esot to vērts.

Un vēl viens mīnuss - robeža.Mēs jau pieraduši, ka robežkontroles nav, bet te - jāpilda imigracionkas, jāatskaitās ko ved, uz kurieni brauc, kāpēc...Daudz laika tas prasa.

Ak, jā, vēl - labierīcibas. Mums tās ir katrā tankštellē, Baltkrievijā arī. Bet - 1 būdiņa ārpus siltām telpām.

Tikko pārbraukuši robežu, šoferīši dodas nokārtot maksas ceļu jautājumu, mēs- labierīcību meklējumos.

Mums parāda caurspīdīga meža maliņā 1 koka būdiņu....

Nekas cits neatlika kā doties mežiņā - dāmas pa labi, kungi pa kreisi

Bet šīs mazās ne lietas netraucēja baudīt Baltkrieviju - gan Miras un Nesvižas pilis, gan lauku sētu Dudutki, gan pašu Minsku un Salaveča un Sniegbaltītes rezidenci Belovežas gāršā.