Maksimāls ieguvums ar minimālām izmaksām

Lai arī ceļojumu sezona uz Ēģipti teju, teju beigsies,varbūt kādam kas noderēs nākamajai sezonai. Tā kā šoreiz ceļojām divatā bez bērniem , tad nolēmām to darīt ar minimālām izmaksām.Darba specifika mums ļauj ceļošanas laiku īpaši neplānot,tāpēc droši varējām izmantot pēdējā brīža piedāvājumus.Laicīgi sakravāju somu un katru rītu kādu brītiņu ziedoju pēdējā brīža cenu pārskatīšanai internetā.Līdz pēkšņi ieraudzīju piedavājumu,kurā cenas samazinājums bija uz pusi, bet jābrauc jau rīt.Tūlīt saku rīkoties, sazvanīju tūrisma firmu,sarunāju vietas un kamēr aizbraucu, tās jau bija apstiprinatas.Un tā no brīža, kad datora ekranā ieraudzīju piedāvājumu, līdz brīdim , kad man rokās bija biļetes, apdrošināšana un pat vīzu markas bija pagājušas tieši divas stundas.Tā kā sapratu,ka , ja cena ir ļoti karsta, tad var paspēt braukt pat tai pašā dienā. Braucām mēs uz Hurgadu uz trīszvaigžņu viesnīcu La Perla.Viesnīcas izmaksas ,lidostas nodokļi un vīzas diviem cilvēkiem kopā mums izmaksāja 449 ls.Šo viesnīcu varu ieteikt kā labu, tīru,ar ļoti labu, plašu pludmali nepilnu piecu minūšu gājienā.Viesnīca atrodas labā stratēģiskā vietā,pa vidu starp veco un jauno pilsētu,viegli nokļūt abās un tai pašā laikā ta atrodas mierīgā vietā ārpus burzmas.Arī brokastis un vakariņas mūs pilnībā apmierināja. Otrs aspekts ,kura mēs pamatīgi ietaupījām bija ekskursiju pasūtīšana.Mēs bijām gan Kairā, gan Luksorā (tur braucām arī uz banānu salu),gan braucām ar kvadracikliem , divas reizes braucām ar kuteri snorkelēt un vienu reizi ar stikla dibena laivu snorkelēt un skatīties koraļļus.Visās ekskursijās bija iekļautas pusdienas un nepieciešamais ekipējums.Par visām ekskursijām diviem cilvēkiem,šad un tad pusdienām pilsētā,kādas alus pudeles un zemeņu iegadi iztērejām pa desmit dienām 400 dolāru.Ekskursijas ņēmām tikai pilsētā no vietējām tūrfirmām. Mēs izmantojām jaunajā pilsētas daļā atrodošos firmu Jeddah Tours, bet iespējams, ka adekvātas cenas var atrast arī pie citām firmām.Ja Novatūrs piedāvāja Kairu par 75 dolāriem, tad mēs braucām par 27 dolāriem un redzētais ir identisks, jo visi autobusi brauc vienā kolonnā un pa vienu un to pašu maršrutu.Kas attiecas uz gidiem,tad vietējās tūrfirmas autobusā bija trijās valodās runājoši tūristi,kurus Kairā attiecīgi sadalīja trim dažādiem gidiem, līdz ar to grupiņas bija trīs reizes mazākas, līdz ar to vieglāk gidu gan dzirdēt , gan tam sekot.Mēs ar visām ekskursijām bijām ļoti apmierinati.Jahtu tūri silti iesaku ņemt no GEO TOURS vecajā pilsētā, viņiem ir fantastiska, jautra un atraktīva kuģa komanda. Vēl pāris vārdu par iepirkumiem.Mēs visu pirkām pēdējās dienās, kad bijām jau krietni iesauļojušies un labi pārzinājām kas cik un kur maksā.Diņģeties vajag uz nebēdu.Es puikam pulksteni ,par kuru iesākumā prasīja 130 mārciņas , nopirku par 35 mārciņam.Lētākas kā pie mums tur ir ādas somiņas, čūskādas maciņi un sudrabs.Protam arī zemenes, kas aprīlī Ēģiptē maksā 50 santīmus kilogramā.