Peru.Iquitos.

Ja apnīk tradicionālie maršruti,ar tikpat tradicionālu laika pavadīšanas veidu,tad varu ieteikt ko jaunu un patiešām aizraujošu.Peru.Un ne parastais maršruts pa Peru,kā Maču Pikču drupas utml,bet pilsētiņa kurā parasti tūristi neiebrauc,un ja iebrauc tad faktiski ar konkrētu mērķi-Ajavaska.

Ajavaska ir džungļu augu novārījums.Dzēriens ko vietējie šamaņi lieto rituālos,un kas tagad iespējams arī tūristiem.

Par šo tēmu pieejama diezgan plaša informācija internetā,youtube,ievadot meklētājā vārdu Ayahuasca.

Lidojums sastāv no trijiem pārlidojumiem.Rīga-Amsterdama-Lima-Iquitos.Un tādā pat secībā atpakaļ.

Pats pilsētciems Iquitos ir jauks ar to,ka ļoti laipni un izpalīdzīgi cilvēki.Iespēja baudīt augļu daudzveidību,izbraukumus pa Amazoni uz indiāņu ciematiem.Pārgājienus pa džungļiem pieredzējušu gidu pavadībā.Kā arī apmeklēt slaveno Belen tirgu,kur nopērkams ir praktiski viss.Ceļojums kas mainīs jūsu dzīvi.Ja ir kādi jautājumi par šo tēmu,droši man rakstiet,pacentīšos atbildēt.