Emirāti. Kopsavilkums. Oktobra beigas - novembra sākums. 2015. Ievads un Pirmā daļa.

  • 4 min lasīšanai
  • 15 foto

Kad darbu aizņemtībā ir Vidusjūras baudas nokavētas,

kad pēkšņi apziņā - salst rokas, kājiņas,

tad atliek gadu gadiem atliktais - Emirāti.

Kur vienmēr licies - padārgi,

kur vasarā par karstu,

bet citos laikos - kā visu To var apskatīt?

Tad pēkšņi saka apziņa - laiks pienācis!

Un divu dienu laikā

projekts ir nobriedis.

Kā nokļūt Tur? - variantu milzum daudz.

Ņemam drošāko pēc kritērijiem maniem.

Piloti tur nestreiko,

Lidmašīnu vecums vidējais - nedaudz virs četri gadi.

Aeroflote.

Kad viesnīca ir izvēlēta, tad svarīgākais ceļojumam tiek pārbaudītai konsultantei no pārbaudītas firmas uzticēts.

Tas izcili tiek vienas dienas laikā veikts.

Lidojuma biļetes, privāts transfērs, viesnīca un visa ap-droši-nāšana.

Te nav tā reklāma,

bet slēpt es nespēju - Dina, Vanillatravel to sakārtoja perfekti.

Un ceļojuma noteikumi -

lai pa dienas gaišumu es Emirātos līdz viesnīcai jau būtu,

lai mājup braucot, pēc brokastīm es ceļā dotos.

Tā arī viss tā bija sakārtots.

Ja tas viss ievads bija, tad tagad - Pirmā daļa.

Daļas virsraksts - AAE.

Pusnakts. Uz Rīgas lidostu.

Tur kāda stundiņa ir brīva. Tad reģistrēju biļeti Rīga - Maskava.

Taks frī veikali! Ko ņemsim? Kas vajadzīgs? Nu it nekas!

Bet balzāms, kas Rīgas melnais, šķiet par Rimi bodēm te cenā pakāpies...

VSOP - ? Šī tax frī politika manam prātiņam nav saprotama... un maciņam nav pieņemama.

Bet lidoju es tālāk.

Maskava.

Ir dažās brīvas stundas. Un labi, jo Šeremetjevā no viena sektora uz citu sektoru ir pusi stundas jāiet.

Protams, eju.

Laiks brokastīm. Ko ēdīšu? Tik visur fabrikas ir sendviči un smalkmaizītes.

Otrā stāvā - Restorāns. Kas pirms gadiem 20 būtu - Stolovaja.

Bet it kā paēdu. Par Eiro. Bet labāk rubļus vadāt līdzi.

Pēc brīža - jau uz Dienvidiem ir jālido.

Maskava - Dubaja piecas ar pusi stundas. Lidojums.

Ja no kādas R Eiropas pilsētas, būs ilgāk.

Bet no Leipcigas ar čarteri - būs daudz lētāk.

Katram Savs. Bet par lidojuma maršrutu ir jādomā. Ja cena svarīga, var citus laikus, citus virzienus un daudz - nedaudz ietaupīt. Un lidot ne uz Dubaju, bet Šardžu.

Lidojam pa Krieviju, tad pa Kaspijas jūras rietummalu pāri Baku.

Kaukāzs. Sniega virsotnes vēl oktobrī nav nokusušas. Skaisti!

Un, šķiet nenokusīs vēl tik drīz. Jo pirms gadiem 20 Gudauri vasarā divi metri sniega - bija normāli.

Irāna, tad Persijas līcis un sākam nolaišanos.

Kas tad tas?!?

Ūdeņos ir salas sabērtas, bet kur tad dzīvība???

"Pasaule" - tā kā tuksnesis? Ir nauda bagātajiem beigusies? Smiltis saskalotas, bet kur ir debesskrāpji?

Tie stāv, kur sacelti. Un izcili. Patiesi - debesskrāpji!

Bet salu būvniecība ir bremzēta...

Tie stāv, kur sacelti. Un izcili. Patiesi - debesskrāpji!

Tas nav ne svešs foto, ne vizualizācija. Tas Burj Khalifa no kādu simts metru attāluma. Mans uzņēmums, bet tā kā modelis tas izskatās.

Garšas sajūtas? Un lidojuma efekts? - Pie plus 33 - fantāziju realizācija. Neaprakstāmi!

Lidojiet uz turieni! Apskatiet! Un acīm savām izbaudiet!

Par 125 Eiro ar liftu pusceļā uzbrauciet!

480 m!

Es biju tā kā bez sajūsmas tam piekritis, bet biļetes bija VISAS izpārdotas. Līdz tumsai. Bet tumsā - lētāk... 75 Eiro.

Lai brauc paši. Pa tumsu.

Lai brauc paši. Pa tumsu.

Cena uz eiro jādala ar četri.

To atcēlām... Dēļ neveiksmes es Dubaju no 480 m augstuma ne-izpētīju,

bet naudu ie-taupīju.

Kad lidmašīna Dubajā mana nosēdās, man ir savs uzdevums. Lidostā man transfērs jāsastop. Privāts.

Paņēmu es bagāžu, pa eju eju - stāv pakistānis ar šiltīti - Romans Sams. Hellou! Es klāt.

Ejam tālāk. Ejam, ejam.

Dubajas lidosta ir lielākā? Pasaulē? Šķiet, ka jā! Tur Emirātos viss ir lielākais!

Vai arī - dārgākais.

Bet kur ir auto? - Tad nāk nākamais. Pakistānis. Tas ved. Bet pirmais līdzi nāk.

Ejam tālāk. Ejam, ejam.

Līdz apstājamies. Pie trešā. Trešais - auto operātors.

Tas nedaudz vicinās, līdz transfērs mans ir klāt! Atbrauc Toijota.

Izcili! - Četri vīri sagaidīja, lai ceturtais mani vienu tālāk vestu!

Bet ceturtais - ar Toijotu kā Landkruizeri, bet ar durvīm bīdāmām.

Auto septiņvietīgs. Vietas daudz ir sīkam manam bagāžas čemodānam un tūristam kā es ar rokas bagāžu.

Bet salons gaiši bēšigs. Ar zeltītām rokas pogām.

No lidmašīnas skatīju - piecas joslas un sa-strēgumi?

Nē - sešas un nelielas ir pārvietoties grūtības.

Nav jau tā kā Maskavā vai Rīgā, bet tomēr sastrēgumi. Jo visi brauc.

Līdz viesnīcai, kās Emirātu austrumkrastā, ko Omānas līcis no Indijas okeāna apskalo, ir km 165.

Tas zem divu stundu brauciena.

Radisson Blu Fujairah.

Privātais transfērs, ko Vanillatravel sarunāja, ir precīzs, akurāts. Ceļa radarus tas ievēro, jo tie Emirātos ik pēc diviem kilometriem. Un viesnīcā līdz vakariņām esmu.

Privātais transfērs, ko Vanillatravel sarunāja, ir precīzs, akurāts. Ceļa radarus tas ievēro, jo tie Emirātos ik pēc diviem kilometriem. Un viesnīcā līdz vakariņām esmu.

Vēl komentārs - pa ceļam.

8 joslu autostrāde. Sastrēgums. Tikko brīva vieta citā joslā, no divām blakus joslām tur lien iekšā. Kamēr ielien, blakus joslās paliek tukšumi. Tur atkal lien nākamie. U.T.T.... Ja kādu rīītu visi sāktu mizot un beigtu pārkārtoties, tad ar' sastrēgumi beigtos. Jo nav tik daudz te autombīļu, lai joslas astoņas tie pildītu. Bet daba iedzimta - vajag pārkārtoties.

Mašīnas uz ceļa - tā kā Latvijā. Tik smagajiem ir cita nozare - ved akmeņus un šķembas tie. Un varbūt arī smiltis. Citu smago - maz. Bet vieglie - tā kā Latvijā. Pēc cenu kategorijas.

Pa ceļam - uz trases seglu vilcējs ir sānu bordjūru nedaudz pieķēris. Krāns ceļ to nost. Metrus 80 pirms stāv "Ņiva" - ar migliniekiem brīdina. Bet vēl pirms 40 metriem - puspliks darbonis ar Rimi kuli vicinās. Tas Atbildīgais, Svarīgais. Un, ja kāds to visu nav vēl sapratis, pirms paša avarējušā stāv vicinātājs un ar pioniera žestu, kas ir sveicienam, tas visus "atbīda".

Un kā visur - četri par vienu darbus izpilda.

Un kā visur - četri par vienu darbus izpilda.

Bet viesnīca - izcila!

Radisson Blu Fujeira. Vanna, duša. Bidē un klimatkontrole.

Brokastis un vakariņas.

45 kvadrātmetri. Numurā. Daudz svaiga gaisa. Saullēkts no gultiņas ir apskatāms un no balkoniņa bildējams.

Tas ievads un Pirmā Daļa.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos.

12,17, 20. Km.

Tie pirmie cipari, kas arābiski iemācāmi - 1, 2, 7, 0.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos. Drīz.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos. Drīz.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos. Drīz.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos. Drīz.

Otrā daļa - ceļojumi pa AAE sekos. Drīz.

Bet Venēra, Marss, Jupīters - pirms Saullēkta ir labi vērojami, bet foto nav-a bildējami.



Seko līdzi svaigākajiem jaunumiem

Uzzini par jaunākajiem ceļojumiem un aktualitātēm pirmais