Tikai saldummīļiem!

Šis ir raksta fragments no bloga SapnisCitur.wordpress.com

Ja jau sākām runāt par ēdienu, tad jāturpina! Šoreiz rakstiņš par libāņu saldumiem!

Kārtainā mīkla, cukurs iekšā, cukurs ārā, cukura sīrups ar rožūdeni vai apelsīnu ziedu ūdeni pa virsu- šīs lietas ir kopīgas lielākajai daļai libāņu tradicionālo saldumu!

Bet, ja ieiet konditorejas veikalā, tad acis apžilbst no lielā un krāšņā piedāvājuma! Kūkas lielas un mazas, saldumi tādi un šitādi! Saldummīļiem šī būs īstā valsts, kuru apmeklēt!

Kāds no lasītājiem ieteica man rakstīt par brokastīm un, atceroties par vienu ļoti gardu brokastu ēdienu, nespēju atturēties no raksta par saldumiem!

Knēfe (es to saucu par sweetburger jeb saldburgeru), ir tradicionāls saldums, ko parasti ēd no rītiem. Kāpēc saldumi no rīta? Tādēļ, ka tas ir tik kalorijām bagāts, ka vajadzīga būs visa diena, lai tās kalorijas varētu paspēt sadedzināt! Šis ir viens no maniem mīļākajiem saldumiem! To parasti ēd svaigu, tikko pagatavotu- tad tas ir visgardākais- siers staipīgs, maize silta!

No ārpuses tas tiešām izskatās kā burgers- pufīgamaize un pa vidu izkusis siers.. Bet šajā burgerā siers ir salds! Maizi no iekšpuses aplej ar cukura sīrupu un arī pats siers, kas atrodas starp divām cukurā izmirkušām mannas kārtām, ir ļoti salds. Bildītēs var redzēt gan to, kā izskatās knēfe pildījums, gan ”gala produkts” .

Shaibiyet (šaibijet) saldumi.

Mans mīļākais saldums Nr2 ir Shaibiyet. Tas izskatās kā latviešu gaļas pīrādziņš, tikai lielāks un daudz advancētāks! Gatavots no kārtainās mīklas ( daudzām kārtām), viss piesūcināts ar cukura sīrupu.

Raksta turpinājumu, kā arī gardumu bildes var apskatīt: TE