Beldibi-maza pilseetinja paradiizee ( nu,vai tuvu tam:) )

Uz Turciju devos jau noteikti ne 1x, bet gan 4x!!! Neteiktu, ka taa ir mana miiljaakaa valsts, tomeer es taccu neateikssos braukt uz aarzemeem. Veel jo vairaak, taadeelj, lai beidzot izbaudiitu vasaru, sauli un juuru!! Protams, ka devos uz Turciju ar lidmassiiniiti. Peec lidmassiinas piezemeessanaas Antaljas lidostaa tuurfirma, kas muus tur miilji sagaidiija, nogaadaaja muus pilseetinjaa Beldibi, kas atrodas apm.15km attaalumaa no kuurortpilseetas Kemera. Kemeraa es biju jau 2000.g., pirms tam 1999.g. - Sidee un gadu atpakalj Alanjaa. Beldibi nav nemaz tik mazinja pilseetinja, vinja stiepjas gar juuru diezgan..principaa vakara/nakts pastaigaam pilniibaa pietiek (jo pastaigaaties, kaa tas ir zinaams, pa pilseetu, ar dazziem iznjeemumiem, var tikai vakaraa, kad sauliite beidzot ir likusi mieraa;D). Saule tik tiessaam visnotalj sildiija. Ap 42 graadiem eeninja un ap 49 graadiem sauliitee!!!Silti! (Tomeer taa nav Alanja, ko visnotalj miilji iesauca par "Turcijas elli". Pirms mees pagaassgad tur ieradaamies neviens mums to neteica..lai gan taa bija un paliek vieniigaa vieta, kur aug banaani.) Bija arii kaadas 3 dienas maakonjainas un 2-aas no taam lija lietus. Turkiem tas dross vien sagaadaaja lielu lielos priekus, bet tuuristiem gan nee....:( Dziivoju es viesniicaa SelcukHan. 3 ar pus zvaigznes, bet citur bija teikts arii 4 zvaigznes. Viesniica man likaas ljoti jauka: personaals bija ljoti atsauciigs, viesniicas teritorija pietiekami liela, eedinaassana laba. Vieniigais baseins gan vareetu buut dziljaaks (tikai 1.4m), tomeer - diezgan liels...katraa gadiijuma varu apgalvot, ka ssai viesniicai nav gadiijussies sliikssanas gadiijumi:) Juura mums sagaadaaja vieniigo vilssanos ar to, ka taa bija ljoti akmenjaina, un taatad tas sagaadaaja gruutiibas ar ieiessanu. Tomeer tur var iegaadaaties taadas smiekliigas cciibinjas, kuraas peldaas (vinjas ir speciaali domaatas, lai nekristu no kaajaam). Lai nu ko, bet apraxtiit cik pasakaina tur ir juura..gruuti..taa nezzeeliigi skaistaa juuras kraasa...temp. ap 27 graadiem, nu to nevar saliidzinaat ar Riigas juuras liici. Kaa man tagad pietruukst ssiis pasakainaas juuras. Vnk super! Dziivojaam mees no 26.07 liidz 09.08. ...taatad 2 nedeeljas jeb 14 dienas, lai kaut kaa to visu dazzaadotu mees aizbraucaam uz 1 ekskursiju, jo principaa ieprieksseejos gados jau bijaam citaas ekskursijaas. Protams, no visaam taam es iesaku Pamukalee, jo tas ir neaizmirstami un iesaku njemt sso ekskursiju uz 2 dienaam. Taccu ssogad mees izveeleejaamies Raftingu, lai sanjemtu nedaudz adrenaliina:D!! Kalnu upe, no kuras mees laidaamies ar laivaam, saucas Koprulu Kanyon. Man ljoti patika uudens temp. ssajaa upee...kaadi 10 graadi...visnotalj atsvaidzinossi!! Mees vareejaam braukt 2-vietiigajaa laivinjaa vai 10-vietiigajaa. Mees braucaam 2. 10-vietiigaas laivas ir ar instruktoru..driizaak ar uzjautrinaataaju un meegjinaataaju visus izpeldinaat!!!:) Es to izbaudiiju uz savas aadas, jo seedeeju paaraak tuvu vinjam... Runaajot par ielu tuurfirmaam, par cik Sidee mums bija ljoti pozitiiva pieredze ar exkursiju uz Pamukalee, taadeelj ssogad nesteidzaamies iegaadaaties exkursijas no tuurfirmas, kas muus sagaida, jo kaa mums tas bija zinaams - vinju cenas ir 3x daargaakas. Taccu diemzzeel jaasaka ssogad nebija ljoti pozitiiva pieredze, bet nebija arii negatiiva. Exkursijas cena, protams, bija 3x (tiessi 3, mees apreekjinaajaam) mazaaka. Mees devaamies ar tuurfirmu Haytour un diemzzeel dienaa, kad mees ieplaanojaam braukt, mees neaizbraucaam. Protams, naakamajaa dienaa mees aizbraucaam, tomeer bija nepatiikami. Iisteniibaa celss liidz upei ir ljoti garss (3h) un uz beigaam tas iet pa kalniem. Es gan nepaaraak panesu taadus celjus, tomeer ar tableteem to var iztureet. Un veel neiesaku pirkt dvd ar raftingu, ko taisa tur uz vietas, bet ne tuurfirma, jo tas vinjiem nav uzreiz gatavs (atsskjiriibaa no fotograafijaam un parastaa video), un vinji sola to atvest uz viesniicu naakamajaa diena. Ilgi mees centaamies dabuut to dvd..kaut kur nedeelju, bet nu dabuujaam. Nosauljojos es diezgan bruuna, lai gan paaris dienas nevareeju iipassi peldeeties, jo nemitiigo kondicionieru..taatad krasu temp.paarmainju..rezultaataa dabuuju klepu un iesnas. Fui:(! Nepatiikami. Gaaja tur arii diezgan karsti. Gan tiessaa, gan paarnestaa noziimee. Dzzeki tur taadi sakarsussi sauliite:)) Vispaar dazzi taadi diezgan smuki, sauliitee nosauljojussies. Arii viesniicas oficianti:). Bet nu bija arii daudz visaadu karstasiniigo pieliideeju:( , kuri laikam nenojauss cik vinjiem jau gadu, arii taadi, kuri vnk saak besiit. Tas apniik un tracina! Tomeer varu pateikt, ka ir daudz arii ljoti jautru un atveertu cilveeku. Peedeejaa dienaa nenormaali negribeejaas braukt prom. Bet neko dariit diemzzeel bija jaaatvadaas no saules, juuras, smiltiim un visa taa burviigi pavadiitaa laika! Bye, bye Beldibi; bye, bye SelcukHan; bye, bye sand, sea & the sun; bye, bye Turkey!!:) P.S. Starpcitu nenormaali liels plus ir arii tas, ka, braucot uz aarzemeem, ir iespeeja treneet anglju val. vai arii jebkuru citu val., kuru zin attieciigajaa valstii.