Dalīties nozīmē rūpēties! .. Dzīve tālajā Libānā

Daudzi varbūt jau ir dzirdējuši, ka Libāna ir slavena ar gardajiem un dažādajiem ēdieniem! Bet šoreiz gan nerakstīšu par to.. Pirms ēdam, jāiepazīstas ar ēšanas kultūru un ēdināšanu kopumā!

Tātad..

Lai gan Libānā ir ļoti daudz restorānu un liela daļa ir dārgi un šiki, lielu kontrastu rada mazās ēstuves, kas bieži vien ir pat viena cilvēka pārvaldītas! Šajās mazajās ēstuvēs nav tik augsti tīrības standarti kā Eiropā- galdi bieži vien ir apputējuši, grīda netīra, krēsli noputējuši (it īpaši pie galdiņiem, kas izlikti ārpus telpām). Arī produktus, kuri tiek izmantoti, neviena iestāde īsti nepārbauda (ar retiem izņēmumiem). Šo iemeslu dēļ libāņi parasti izvēlas vietas, kurās vai nu jau ir bijuši, vai arī dzirdējuši labas atsauksmes no uzticamiem cilvēkiem. Es esmu sapratusi, ka Libānā valdošā kopienu sabiedrība vietām ar sliktu ēdienu pat īsti neļautu pastāvēt- ja kāds saindēsies, viss rajons to uzreiz zinās un biznesiņš paputēs.

Protams, lielveikalu kafejnīcās un glaunākos restorānos tīrība ir ņemta vērā godam.Par ēdienu runājot, restorānos bieži vien viena porcija ir domāta 2 personām- šajā jomā tūristi nereti ”iekrīt”..

Lai lasītu raksta turpinājumu, spied TE

Raksta fragments ņemts no bloga sapniscitur.wordpress.com