Barselona, Tossa de Mar

Spānijā biju pirmo reizi no 30.07. līdz 07.08. Lidoju ar Tez Tour kompānijas starpniecību. Protams pirmajā dienā ielidojot saulainajā Barselonā apņēma patīkamas sajūtas, ka esmu ielidojis siltā patīkamā laikā, bet Latvijā tamēr līst. ;) Pirmais pārsteigums bija tāds ka tomēr kāds gids mūs sagaida latviešu valodā, mūs jau sabaidīja ka tur runās tikai krieviski. Iesēžoties autobusā sākās mūsu ceļojums uz viesnīcu vistiešākājā nozīmē. No Barselonas līdz mūsu kūrortam bija 100 km, bet līdz savai viesnīcai mēs braucām veselas divarpus stundas. Un tas bija tikai tapēc ka gandrīz katrs piektais cilvēks dzīvoja citā kūrortā, savā viesnīcā. Nomocījušies šo laiku mūs vēl pārsēdināja citā autobusā, kurš mūs aizveda līdz galam. Tātad varat iedomāties ka no 8 dienām par kurām bija samaksāts viena jau bija izsvītrota tika braukājot apkārt pa viesnīcām. Vismaz labi ka pašā vakarā mūs vismaz tieši pie viesnīcas durvīm pieveda. Un tad tik sākās pats jautrākais. Mani jau brīdināja ka angliski viņi runā pašvaki vai nerunā gandrīz nemaz, bet tas ka es saskāros viesnīcā ar to ka man pat īsti nevar pateikt kā lai nokļūst līdz savai istabiņai mani šokēja visvairāk. Atverot istabiņas durvis mūs pārņēma jau trešais šoks tajā vakarā un tas šoks bija no pašas istabiņas. To istabiņu nevar aprakstīt cik viņa bija maza un vēl pietam tajā bija sastūģētas trīs gultas. Lai gan mēs samaksājām tikai par 40 Ls mazāk nekā lidojot uz Ēģipti. Salīdzinot Spānijas trīszvaigžņu viesnīcu ar Ēģiptes trīszvaigžņu viesnīcu vnk nav iespējams. Numuriņā pat nebija leduskapja. Viesnīca kopskatā vispār bija briesmīga, sienas bija tik plānas, ka pat varēja dzirdēt kā cilvēki runā. es nemaz negribu domāt kas būtu tad ja tur aiz sienas kāds nodarbotos ar seksu. to laikam dzirdētu visa viesnīca. Nu ok ar to mēs samierinājāmies, vismaz cerējām ka atpūta par to naudu būs labi. Bet nu savā ziņā mēs tomēr arī kļūdījāmies tur. Nākamajā rītā pie mums atbrauca gids un visu pastāstīja, kas, kur un kā. Sākām staigāt pa savu kūrortu un piefiksējām ka cenas tur bija četreiz augstākas nekā ja aizietu uz kādu no Barselonas veikaliņiem. Un pēc tam mēs arī sapratām kapēc tā, jo izrādijās ka mēs esam aizbraukuši uz dārgāko kūrortu tajā pusē. Piemēram maizes kukulīts maksāja 3 eiro, gaļa maksāja 8 eiro kilogramā, maza bulciņa , maksāja sākot no 1,20 eiro. Par augļiem vispār negribas runāt. bijām sapriecājušies ka varēsim nu pa lēto augļus sarīties, nu bet čiks vien sanāca, jo tajā kūrortā augļi bija vēl dārgāki nekā pie mums Latvijā. Bet toties aizejot uz jūru mēs bijām vnk starā. ūdens bija vnk superīgs, saule, vējš un bums, tā kā pa pieri. Pirmkārt iedomājaties Rīgas jūrmalu viskarstākajā dienā kāda vasarā var būt un pareiziniet ar 3, jo tur cilvēki gulēji naturāli gandrīz viens otram virsū. Cilvēks bija pie cilvēka. Noguļoties cilvēks bija pa labi, pie tavām kājām, tev pa kreisi un protams vislabākais ka cita cilvēka kājas bija tikai 5 centimetrus no mūsu galvām. Un otrkārt, kas bija gan patīkami gan nepatīkami. Iedomājaties meitenes peldkostīmos, bez aukšējās daļas ;) Tāda sajūta ka esi nonācis paradīzē. Bet tad kad pametu skatienu kaut kā uz citu pusi un ieraudzīju 70!!!! gadīgu sievieti un viņas krūtis es jutos kā ellē. Un tas nu bija kārtējais šoks, ka tur uz roku pirkstiem bija saskaitāmas čiksas ar krūšturiem. Man jau nebūtu nekādu iebildumu ja smukas meitenes ar glītu figūru ir bez krūštura, bet ja es ieraugu vecu večiņu tādā skatā man vnk slikti metās. Un nekādi neavarēju saprast kā tām vecajām sievietēm nav kauns. Pārejot mājās vēlu vakarā mūs sagaidīja vēl viens pārsteigums. un to pārsteigumu mums sagādāja mūsu kaimiņi, kas dzīvoja aiz blakus sienas. nepietika ka viņiem tur nepārtraukti raudāja bērns, bet kā mēs biki skaļāk sākām uzvesties tā mums sāka klapēt ai sienas kaut kādi spāņi. nu tādu nekaunību es naverēju iedomāties, ka tu samaksā par to ka tu atpūties, bet tev klapē pa sienu. Nākamajā rītā mēs vēl uzzinājām, ka tas tā varētu būt ka klapē aiz sienas, jo uz šo kūrortu braucot ģimenes ar bērniem!!! neteiktu ka es ienīstu bērnus, bet ja nepārtraukti kur vien ej bļauj bērni uz ielām, vai arī sauļojoties bērns naturāli kliedz tev ausī, es domāju ka nevienam tas nepatiktu. Un varētu teikt ka ar to arī mūsu problēmas un likstas kūrortā bija beigušās. Bet par nelaimi sākās jaunas. Un tās mums sagādāja mūsu tūrisma operators Tez Tour. Pēc tās dienas, kad pie mums bija atbraucis mūsu gids mēs viņu turpmāko nedēļu neredzējām, lai gan viesnīcā viņam bija jāierodas katru otro dienu. Ekskursijas bija salīdzinoši dārgas, sākot no 30 eiro no cilvēka. Viena no ekskursijām bija - Kultūrvēsturiskā Barselona. Protams viss sākās ar to ka divas stundas pavadījām ceļā, jo atkal no visām viesnīcām vācām tūristus. Un tad arī sākās mūsu ekskursija. Gides stāstītais bija ļoti garlaicīgs un informācija par katru objektu bija niecīga. Vistreknākais punkts mūsu pacietībai tikai pielikts tad, kad mūs aizveda uz vienu ievērojamu parku, pateica ka mums jāiet taisni un pēctam pa labi, lai kaut ko redzētu un gide mūs uz stundu vnk pameta un novēlēja labi pavadīt laiku. vismaz labi ka pateica cikos jābūt un kur stāvēs autobus. protams no tā ievērojamākā parka dauz ko neredzējām, jo mēs tak paši nezinājām kur iet. pēc tā parka visa ekskursijas grupa bija diezgan neapmierināta, jo tomēr ekskursijas nav tās lētākās. tad mūs ātri izvizināja pa Barselonu, ar pirkstu garām braucot parādija ievērojamākās Barselonas ēkas un pateica par tām dažus vārdus. Tātad rezultātā esmu redzējis, bet pats nesaprotu kādā sakarā vispār tās ēkas tika rādītas. Tad mūs izmeta Barselonas centrā, parādīja kur atrodas lielveikals, kur atrodas ieliņa ar ievērojamākām celtnēm un palaida mūs uz divām stundām savā vaļā. Nu protams pēc tās dienas ekskursijas mēs bijām ļoti sašutuši. Tad sekoja nākamā ekskursija pēc 2 dienām, kuru mēs bijām izvēlējušies. Un tā bija ekskursija ar nosaukumu- Barselonas strūklakas. Atkal viss sākās ar tūristu savākšanu un tiri piri. Mūs atkal ar autobusu izvazāja 2 stundas pa Barselonu, parādīja citas ievērojāmākās kultūrvēsturiskās celtnes, kuri vispār bija japārād kultūrvēsturiskās eksursijas laikā un uz 4!!! stundām atkal izmeta no autobusa un ļāva mums izmantot brīvo laiku. Nu varat iedomāties ka 4 stunads brīvais laiks ir pārāk par daudz, lai arī kāds tu lēnais divplāksnis nebūtu. Un tad mūs savāca un beidzot aizveda un strūklaku (lai gan bija domāta ekskursija- Barselonas strūklakas) un izsēdināja ārā. vismaz labi ka pateica kas tā par strūklaku un vispār kapēc tā ir tik ievērojama. strūklakas fočenes drīz varēs redzēt manā fotoalbumā. un tā bija viskaistākā un foršāka ekskursija kāda man pa to nedēļu Spānija bija. Tas nav vārdiem aprakstāms. Tas bija ūdens un gaismas šovs mūzikas pavadībā. Nu un tā arī pienāca laiks mums doties mājās. Tātad visu rezumējot kopā varu teikt - ar tik slikti organizētu tūroperatoru kā Tez Tour es pirmo reiz saskāros, es noteikti ieteiktu izvēlēties kādu citu, ja jūs gribat labi atpūsties. Spāņi ir riebīga un ļoti lēna tauta. Viņi ir ļoti neviesmīlīgi. Jūs drīzāk sagaidīsiet apokalipsi nekā to ka kāds tur jūs apkalpos, jo viņiem svarīgākas pirms ir viņu personīgās lietas un darīšans, un esi ieteiktu viņiem to neaizrādīt, jo tad viņi beidzot parāda savu karstasinību un dara to vēl lēnāk vai nedara par spīti vispār neko. Noteikti ja esat jauni un gribat izklaidēties nebrauciet uz kūrortu Tossa de Mar. Tur aiz garlaicības atdosiet galus. Ieteiktu labāk braukt uz LLoret de Mar. Kā jau teicu ekskursijas ir padārgas un nekvalitatīvas. tas bija tapēc ka tās rīkoja šis trulais tūroperators Tez Tour. aaa un aizmirsu piebilst ka ēdināšana tur bija vnk superīga, ja protams jums cenā ir iekļautas brokastis un vakariņas. Par kafeijnīcām nezinu, tikai zinu to ka ēdienkartes tur ir pārsvarā tikai spāniski un cenas jums var diezgan iegriezst maciņā ja taisaties ēst kafejnīcā. Varu teikt tikai vienu ka uz Spāniju es vēlreiz negribētu braukt, iespējams ka tas tikai tapēc ka mums pagadījās tāds sūdīga čeļojuma firma. Un vēl jāsaka paldies AirBaltic apkalpei, jo lidojums bija ļoti patīkams un stjuartes arī bija seksīgas. ;)))