Libāna.. Pikniks starp spiriņām

Nesen sadomājām ar vīru aizbraukt pārbraucienā un piknikā.

Man, kā latvietei, ja runa ir par pikniku, ilūzijas pavisam nesaskan ar to, kādi ir pikniki Libānā.

Bet par to mazliet vēlāk..

Devāmies uz ļoti skaistu reģionu, ar nosaukumu Batroun (Batrūn).

Bijām nolēmuši pirmo apskatīt vienu no vīna darītavām, pēc tam aplūkot klosteri, vienus no pasaulē vecākajiem olīvkokiem, un tad meklēt vietu piknikam.

Libāna, lai gan ļoti maza valstiņa, tā ir ļoti kalnaina. Šo pasakaino skatu dēļ, pārbraucieni man jo īpaši patīk!

Vīna darītava IXIR izrādījās ļoti iespaidīga, moderna un ar brīnumainu dabas ainavu apkārt. Ieradāmies 30 min pirms kārtējās ekskursijas, tādēļ katrs saņēmām vīnaglāzi ar lūgumu pagaidīt. Ārpus telpām pavērās omulīgi, lapu koku ieskauti dīvāni ar koka kaldiem, skatu uz vīnogu laukiem un kalniem tālumā. Vēlāk sekoja interesanta ekskursija, vīna testēšana un vīna iegāde ”par piemiņu”.. Pēc tam nācās nedaudz uzgaidīt pirms doties projām, jo gardais vīns bija darījis savu darbiņu godam- galva dulla un smiekli par neko! Hehe, man kā vīna nedzērājam efekts bija īpaši manāms!

Nākamais pieturas punkts, klosteris, tika apskatīts īpaši operatīvi, ..

Lai lasītu raksta turpinājumu, spied TE