Salamaleikum habibi! :)

Mamma: “Ai, Anninj, kaa gribeetos uz Eegjipti aizbraukt”… Man divreiz nav jaasaka, namjok ponjal :) Sametu mantinjas somaa un jau peec dazhaam dienaam gozeejaamies saulee. Domaaju taa: hotelis-juurmala un viss. Kaa tad, paarbraucot atpakalj jutos vairaak nogurusi nekaa atpuutusies. Eegjiptee piedziivojumi nav jaameklee vinji pashi tevi atrod! Diena pirmaa: Izkaapjam mees letinji saulee ar kamzoliishiem muguraa :) Lidostaa sagaida kompaanijas paarstaavis un ar autobusiem muus ved pa hoteljiem. Vieteejais gids, kursh labi runaa krievu valodaa traapaas ar humora izjuutu: tuman za oknom- gaz. Komari kusajutsa, poetamu ih nado ubevatj :) Pirmais paarsteigums: hotelis. Taa kaa nopirkaam biljetes 3 dienas pirms izbraukshanas, nekaadas lielaas izveeles nebija, bet tas kas mums traapiijaas bija vaaks! Aizkari nokritushi, paarvalks puspliisis, durvis ciet netaisaas... Bet kaa veelaak izraadiijaas, mums iisteniibaa tika labaakais numurinjsh :) Diena otraa: Ar businju muus aizvizina liidz pludmalei. Taa taada pati kaa hotelis, taadeelj ilgi nedomaajot gaajaam mekleet citu. Atradaam baigi forsho kur arii palikaam. Pienaaca puisis ar piedaavaajumu sapiit biziites pa visu galvu. Kaapeec ne? Uz priekshu! Teica, ka tas aiznjemshot apm 4-5 stundas. Iznaaca vairaak... Devinjas... Bet bija jautri! :) Pulkstens vienpadsmit naktii a es ar mammu pludmalee, apkaart eegjiptieshi uztur jautriibu kameer eedam, dzeram un piipaajam kaljaanu! Nabags nepaspeeja pabeigt frizuuru, ar pushkjainiem galiem vienos pa nakti skreejaam kjert taksi un laidaam uz hoteli , jo 1.30 mums bija paredzeets autobus uz Kairu. Dina treshaa: Es Kairu biju iedomaajusies savaadaaku. Sharm El Sheiha kuraa mees atpuutaamies saliidzinaajumaa ar Kairu ir grezni lauki, bet pati Kaira... Liela un nabadziiga pilseeta. Kaira ir apvienota ar Gizu, taadeelj pilseeta ljoti liela ar 24 milj iedziivotaaju. Visur kontrasti: blakus pussagruvushai maajai grezna celtne, pa priekshu mersedesam eezeliitis velk kjerru... Visapkaart valda bardaks! Shausmiiga netiiriiba, bet tajaa visaa kaut kas ir, viss kopeejais koloriits man ljoti patika. Piramiidas mees dabujaam redzeet iipashaa gaisotnee, laukaa bija viegla smilshu veetra. (Juus zinaajaat, ka piramiidas nav vis dziljaa tuksnesii, bet gan pie pashas pilseetas?) Nu vispaar iespaidiigi, baigais WOW bija! Pirms muus laida laukaa no autobusa, pabriidinaaja, lai naudu liidz nenjemam un ar beduiiniem (tuksnesha iedziivotaajiem) nerunaajam, citaadi uzseedinaas uz kamielja par $2 un noseedinaas par $80! Taa nu mees galvas noduurushas gaajaam pie piramiidaam bildeeties. Tur var uzkaapt ar, bet nedriikst, policisti gainjaa nost, bet te viens pienaak un piedaavaajas muus i uzcelt i nobildeet. Tad kad vinjsh saaka muus bildeet dazhaados rakursos pietupjoties un saliecoties, nodomaaju: nav riktiigi, tuliit cels nost par $80. Bet nevareetu buut, policists tachu! Ak mees naivaas... Nocelj muus tagad nost un saka: " I paki". "Jaa, jaa, prieks iepaziities, Im latvian" a vinjsh "Tipsee man!" :))) Sorry, naudas nav, izveersu vinjam tukshas kabatas un laidaamies prom. Tikai peec tam mums visiem gids pastaastiija, kaa notiek policistu darbaa pienjemshana: iemaaca skaitiit liidz 10, paraada kur pa labi, kur pa kreisi un noliek celja viduu reguleet satiksmi! Izraadaas, 50% eegjiptieshu nemaak ne lasiit ne rakstiit. Vispaar ljoti daudz paarsteidzoshu faktu uzzinaajaam par Eegjipti, ko es nemaz iedomaaties nevareeju. Atpakalj celjaa shoferis lielo autobusu izvizinaaja pa mazaam ielinjaam, kur vareejaam apskatiit skarbo dziivi. Iipashi man atminjaa palika skats: nozhogota seeta, kura pilna ar gruzhiem un apkaart dazhas pussagruvushas maajas. Pa vidu tam visam viens kamielis un 5 beernelji speeleejas... Diena treshaa: No riita atkal agri augshaa un skrienam uz pludmali pabeigt man taas biziites. Pagozeejaamies saulee un peec tam gaajaam uz tirgu. Balagaans! Protams drausmoniiga netiiriiba, bet viss kopaa baigi forshi :) Ejam garaam bodiiteem un visur sauc iekshaa ar krieviski iemaaciitaam fraazeem. Man uz aciim lielas tumsha brilles un man saka: "kakie krasivie glaza! Zaidi v moj magazin" :) Vinjiem visur viens sakaamais: tikai apskatiities, atlaides tikai tev, tikai shodien un tad tu i attapties nepaspeej, kad izej aaraa pilnaam rokaam un tukshu maku. Labi, ka uz mums tas nenostraadaaja, tureejaamies pretii. Bet no vienas bodiites tik viegli araa viss nevareeja tikt. Eju, eju, paskatos atpakalj: mammas nav! Tad redzu nozib cepures gals, skrienu pakalj, a vinju ar visu speeku velk iekshaa! Es graabju otru roku un velku aaraa, bet mamma kliedz: "Nesapleesiet uzpuseem!" Muzhiks izraadiijaas stipraaks, dabuujaam iet iekshaa. Dazhas sekundes un mums abaam taisa sejas masaazhu ar eljaam. Viss notiek zibeniigi. Masaazha beidzaas, eljljas saleeja mazaas pudeliitees, iegruuzh rokaas peerciet un ejiet! A mees, nee. Sakam: lejiet teeju un kauleesimies. Ieleeja ar! Beigu beigaas baigi labi paseedeejaam :) Ejot prom man veel bija izdeviiba tuuristiem paandeleet teejas :) Paarbraucaam maajaas, nometaam kules un braucaam atpakalj uz pludmali. Tur mees satikaam puishus ar kuriem iepazinaamies, kad man pina biziites. Seedeejaam beduiinu aplokaa, dzeeraam teeju un piipaajaam kaljaanu. Kad apnika, ceelaamies kaajaas un braucaam uz Namabeju (tuuristu rajons). Vot tur bija super! Kas par nakts dziivi! Veels, bet visi veikali valjaa, pilns ar kaljaanu kafuuzhiem, disenes, baari, restoraani. Super gaisotne, apkaart prieciigi tuuristi un dejojoshi eegjiptieshi! Bet ilgi mees tur neuztureejaamies, bija nogurums, taadeelj braucaam atpakalj uz hoteli guleet. Diena ceturtaa: Izgaaju uz veikalu, kursh bija tur pat aiz stuura. Uz motorollera piebrauca chaliitis, kursh arii bija apmeties muusu hotelii: "Pokataemsja?" Divas reizes neprasi, lecu zirgam muguraa un laizham prom! Ko-lo-saa-li: spiid saule, celja malaas palmas un mees braazhamies cauri karstumam! Super!! Beigaas shamais apvainojaas, ka negribu preceeties. Nu lai bizhojas, va man pieluudzeeju truukst? :) Vakaraa gaajaam uz Namabeju, shoreiz aizgaajaam ar shvunku. Sakraasojaamies, sapuceejaamies un prom! Iegaajaam vienaa bodiite mammai chiibas pirkt. Nebija izmeera, nu tad man iesmeereeja Dolce & Gabanna somu :))) Bet puisis mieraa nelikaas, vajag ar vinju bildeeties un peec tam iet uz vinja eljljas veikalu. Ejam cerot uz teeju :) Shis baigais frukts izraadiijaas: esot bijis Riigaa un gribot tur atveert seksa masaazhas salonu. Saaka mums staastiit, kaads vinjam garsh, resns, tiirs un ljoti smuks penis un kaa vinjsh vienaa naktii var aplaimot 3 sievietes! Vinjsh taaaadas masaazhas taisot! Vai mees abas ar negribot? Mees ar mammu saskatiijaamies, nogi v ruki i pobezhalji! Tas no muguras sauc:"Tiekamies Hard Rock klubaa un peec tam iesim uz hoteli!" Mees tik: jaa, jaa, bet domaajaam, kaa tik aatraak pazust aiz apvaarshnja! Nu vismaz teeju pa velti padzeeraam :) Peec skrieshanas gaajaam atvilkt elpu kaljaana bodiitee. Seezham, mieriigi piipaajam un te! Garaam iet Napaleons (pidrikjis ar smuko peni). Mees mudiigi sleepjamies aiz spilveniem. Fuuu... nepamaniija. Peec tam gaajaam uz klubu Pacha, speciaali tuuristiem. Wow! Milziigs klubs pilns ar stiliigiem cilveekiem. Nu tur mums arii gaaja... Atnaacaam un gribeejaam kaut kur apseesties. Apsargs mums piedaavaaja vietu taadaa kaa balkoninjaa. Mees ilgi nedomaajot eajam ar. Apseezhamies un saakam skatiities apkaart. Izraadaas esam VIP balkoninjaa uz taada kaa paceeluma, kursh visam klubam labi redzams. Netaalu no mums uz diivaaninjiem seezh divi muudzhi pie pilna galda ar dzeerieniem. Saaku dejot un ieveeroju, ka pus klubs skataas uz mums... Vairaaki cilveeki ar gribeeja tikt uz balkoninja, bet apsargi nevienu nelaizh. Taa nu es, mamma un abi viiri kopaa tur tuseejaamies! Viens dancotaajas pat noprasiija:"Are you Egyptian royality or something?" :)) Izdejojaamies, piedzeeraamies un gaajaam maajaas. A ko? Baigi forshi! Diena piektaa: Ilgi guleet atkal nedabujaam. Ceelaamies un veelaamies uz kugjiiti. Ar to muus, 20 cilveeku grupu, veda juuraa snurkuleet. Es kaut kaa biju to iedomaajusies baigi vienkaarshi: pastaigaasim pa seklumu, pabaaziisim galvas zem uudens un paskatiisimies uz zivtinjaam. Nekaa nebij, met muus dziljaa juuraa un peldi! Nu labi, ka vismaz vestes iedeva. Taadas kaa apjukushas kaapjam uudenii iekshaa. Mamma vispaar peldeet nemaak, iekaapa uudenii un iekjeerusies trepees karaajaas zem kugja. Es njemu vinju aiz rokas un velku juuraa. Ar mums peldeeja 2 instruktori. Mamma vienu sauc:"Ei meeen!" Iekrampeejaas vinjaa taka eerce un valjaa vairs nelaida. Grupa jau sen aizpeldeejusi a mees triis piebiedrojamies peec laba laika, man pa celjam snurkuleejamais aparaats sapliisa. Atnjeemu instruktora priborus un aizpeldeeju pie paareejiem, vinjsh tur palika njemdamies ar mammu un manaam sapliisushajaam brillem Hi, hi :))) Ei tu nost, ku iespaidiigi! Zem uudens var redzeet vismaz 10 metrus, ja ne vairaak! Nu tur vesela pasaule! Skaties virs uudens: pludmale, kugjiishi, cilveecinji peldas. Paskaties zem uudens: koraljlji, zivtinjas, zemuudens peldeetaaji. Super! Baigaas emocijas. Iedomaajies: tu peldi blakus kraasainaam akvaarijas zivtinjaam! Diena sestaa: Man uz juurmalu braukt negribeejaas, taadeelj mamma aizbrauca viena. Es veel paguleeju, pasauljojos pie baseina un tad izdomaaju, ka jaaizbrauc uz tirgu augljus nopirkt. Domaaju: nopirkshu augljus un viss, maajaas. Kaa tad, paarrados peec 5 stundaam... Kad atbraucu uz tirgu, aizgaaju pie viena uz bodi pazhorgaat kakjeenus (bijaam tur dazhas dienas atpakalj). Paspeeleejos ar kakjiishiem, padzeeru teeju ar Jusefu un gaaju pirkt augljus. Apelsiinu tirgotaajs valjaa aatri nelaida, teica, ka gribot pirkt mani par 10 kamieljiem. Knapi aizlaviijos :) Pa celjam uz izeju pieseejaas taksists, teica, ka pa leetu naudu aizvediishot. Seedos mazaa kravas businjaa un braucam. Pa celjam pieteicaas aizvest mani uz mosheju. Domaaju: prasiis lai tipsee. Lai prasa, braucam! Interesanti, tobriid vinjiem tishi bija luugshanaas stunda. Peec tam braucaam dzert teeju :) Pie reizes uzpiipaajaam arii kaljaanu. Apkaart saskreeja vieteejie skatiities, kursh tas laimiigais, kas balto uz teeju nocopeejis :) Paseedeejaam, patuseejaamies un braucaam uz hoteli. Te saakaas suudi: araa nelaidiis kameer 1 minuuti nepabuchoshos. Domaaju: nu vsjo, Anna, vljip ochkarik! Bet nekas, iegruudu rokaa naudu un lecu no braucamaa aaraa. Paarnaakusi uz numurinju mani priekshaa gaida mamma ar saklaatu auglju galdu! Nu varees eest tos augljus kameer pa ausiim liidiis laukaa! Ieradushaas Namabejaa kavalieris uzradaas jau peec minuutes. Pieteicaas vest kaljaanu piipaat. Ejam ar. Feini paseedeejaam. Uzzinaaju, ka lai brauktu ar kamieli tiesiibas nevajag un varu vinju atstaat autostaavvietaa :) Kad dziivoshu Eegjiptee, noteikti iegaadaashos kamieli! :))) Atvadoties eegjiptietis uzstaaja, ka vajagot iet uz vinja veikalu peec daavanas. Ejam. Uzdaavinja mums papirosa bildiites, bet prom laist vienalga negrib. Tur aiz rokas, lai paliekam dzert teeju, bet mees gribam uz dejot! Kauleejaamies, kauleejaamies kameer taas rokas izraavaam un skreejaam prom ka mati vien nopliivoja. Aizelsushaas iekshaa klubaa Little Buddha. Uzreiz pie baaraa peec iedzeramaa un tur jau muus gaida naakamie kavalieri! Izraadiijaas dakteri. Viens bija ginekologs, to atceros, bet kas tas otrs bij? Atkal feini atpuutaamies! Ejot maajaas knapi vilkaam kaajas. Diena septiitaa: No riita veel paspeejaam pie baseina pasauljoties. 11-tos sakaapaam autobusaa un braucaam uz lidostu. Salamaleikum habibi! Xxx