Update #3: Gatavošanās lielajam ceļojumam (līdz startam 144 dienas 2 stundas un 20 minūtes)

Sveiki atkal un apsveicu ar brrr.... rudens iestāšanos. Kā jau minēju komentāros, būs šādi tādu jaunumi. Lai būtu lielāka saprašana, par ko ir teksts, lūdzu izlasīt pirmo rakstu kā arī updates #1 un #2

Paklausot vairāku lielisku un zinošu cilvēku ieteikumam nolēmu vienu nakti pārlaist Fort Myers. Pēc bildītēm ko parāda tante gūgle arī šķiet, ka tur ir vieta, kur var neko nedarīt ja neskaita plunčāšanos Meksikas līča siltajos ūdeņos, sīko gliemežvāciņu lasīšanu, smilšu piļu būvēšanu kā arī delfīnu vērošana.

Viss ir ok. Izmantojot airbnb atradu lielisku variantu vienai naktij - nakšņošana uz nelielas jahtas, kur mums trim vieta pietiktu. Cena zema, pieejams arī kaijaks ar kuru izbraukt un visspar... kas var būt labāks par to. Norezervēju, samaksāju un liekas, ka nekas nevar patraucēt bet tad..., jā, starp citu, vakar saņēmu sekojošo meilu:

"Hi Janis,

I'm so sorry but unfortunately I will not be able to host you for those dates. I am in the process of selling my boat and don't want to commit that far in advance. I would love to recommend places for you to visit or show you around while you're here though! I'm so sorry for the inconvenience

Thank you, "

Tomēr šī laivas turētāja nav vēl iesniegusi "host cancellation" kā rezultātā šobrīd nav arī nekāds refund. Iespējams, ka par šo tēmu vēl sazināšos ar airbnb bet nu.. kādu brīdi varu vēl pagaidīt..

Nakšņošanas visas ir jau sabukotas (izņemot to fort myers vai naples) un varu sākt bukot dažādas izklaides ieejas biļetes.

Norezervēju mums visiem Kennedy Space center apmeklējumu. Zinu, ka man ar dēlu tur būs ļoti interesanti un ceru ka arī meitai nebūs garlaicīgi. Lai nebūtu vienkārši tukša blisināšanās uz objektiem, paņēmu arī guided up close bus tour. Gids tomēr prot un zina daudz vairāk pastāstīt. Tiešām ceru, ka šī vieta būs vienlaicīgi izglītojošs un arī izklaidējošs objekts

Nākamais update gaidāms aptuveni pēc mēneša.