Ceļojums pustumsā...

02.10.15 ~16:53 degviela uzpildīta, maršruts galvā skaidrs...

Valmiera - Cēsis - Vecpiebalga - Madona - Cesvaine - Jaunpiebalga - Rauna - Valmiera (~256 km)

Ceļa sākums jau gandrīz neliela sadursme ar sudrabotu Volvo uzniversāli... Smieklīgi...

Cēsis ātrs pitstops Maxima XX un brauciens tālāk...

Asfalta upes uz Madonu... Nelieli ceļa remonti, pāris "luksafori"(2). Taurenē būvē jaunu tiltu... Vecais vēl darbojas, jo kāpēc gan nē.

Vecpiebalga... Nē, ūdensrozes šoreiz nav apmeklējuma mērķis... Izrādas ka Vecpiebalgā ir pilsdrupas, kurās notiek "viduslaiku festivāls"... Atrast, pa lielam, nav grūti... Jāizbrauc līdz baznīcai, pa labi, tad kādus metrus 500 pa zeminieku un caur kādas mājas pagalmu var piebraukt klāt... Izskatās diezgan feini.

Pa ceļam uz Madonu - Kusa... Ceļmalā ir estrāde, pie degvielas uzpildes stacijas... Nekas dižs, bet ir.

Madona... Iebraucām, jau bija diezgan pamatīgi sakrēslojis... Pilsēta diezgan "izšķaidīta"/plaša, bet neteikšu ka tā būtu lielpilsēta, pie tam iebraucot Madonā jau ir ziņojums, ka netālu(Valmierā(115km)) atrodas Valleta ar 70 veikaliem.

Statoil tēja un ceļā uz Cesvaini...

Sen jau gribēju nokļūt Cesvainē... "nakts" laikā pils izgaismota pietiekoši labi. Ekskursiju laiks pilī ir lidz 19:00, maksā 2 eur... Papriecājāmies par estētiku...

Ceļš uz Jaunpiebalgu... Interesants... Līkumains zemes ceļš... Braucot tumsā ieturēju vidēji 80km/h...

Netālu no Cesvaines neiedrošinošs skats... VW golf ar iedauzītu priekšdaļu, "izšautiem" gaisa spilveniem. Bet tur neviens nebija, tāpēc nolēmām doties tālāk(šausmenes scenāriju negribējās...)

Ceļš vienmuļš. Uz tā bijām vienīgie, jo mežizstrādes tehniku neskaitam.

Yey! Jaunpiebalga... Gaišs (izgaismotas ielas) un "izstiepts" ciemats... Un jaukākais Jaunpiebalgas pusē... Tur ir laipni policistu kungi...

Inspektora uzvārdu gan neatminos, bet viņš bija diezgan izbrīnīts, ka esam no Valmieras, tādā nestundā iebraukši Jaunpiebalgā.

Raunā jau būts vairākkārt, tāpēc tur īsā apstāšanās, lai izlocītu kaulus...(pa ceļam jau bija novērojama satiksme)

Ceļš mājup pierādīja man, ka savu A90 "sēdināt" negrasos un negribu. Uz ceļa bija vairāki grants sanasumi, un vienam "izlidoju" cauri. Par laimi neviens šai situācijā necieta... Piezīme sev, jāuzliek kartera aizsargpanna

Valmiera... Mājas mīļās mājas.

Bildes... Kaut kad nākotnē. Aparāts ar kuru knipsēju nav nekāds jaunais... ZENIT E. Piezīme: bildes tiks ieskanētas digitālā veidā, lai arī Jūs varētu papriecāties par rudeni Vidzemes augstienē.