Ceļojums: Kāpiens Pedraforca (Spānija)

Biju aizbraucis uz austrumu pirinejiem pakāpt pa kalniņiem un viens no tiem bija Pedraforca. Trīs stundiņas pasvīdu, maldījos pa brikšņiem un meklēju īstās taciņas līdz izdevās uzrāpties. Jāatzīst, ka tomēr bīstami... tā kā es to izdarīju nerekomendēju nevienam (labāk ejiet kopā ar kādu), bet nu lai vai kā, gandarījums uzkāpjot virsotnē bija liels.​

Sākumā jāveic garš gājiens pa mežainiem ceļiem un serpentīniem, līdz sākas akmeņains un zemains stāvums, kas bieži liek apstaties un ievilkt elpu. Garām gāju kalna kaziņām, tās bez nekādām problēmām panes kalna stāvumu - apskaužu.

Kad biju uzkāpis starp divām kalna virsotnēm pamanīju sniegu un uztaisīju piciņu.

Atlika vairs tikai uzrāpties spicītē, bet līdz tai akmeņi vien, rāpšanās burtiskā nozīmē, staigāšnas vairs nekādas. Ļoti noderēja vējaka un cimdi, jo bija auksti un akmeņi cieti. Esot jau virsotnē - emocijas, prieks un gandarījums.

Apsēdos es, ieēdu makaronus ko pirms tam biju uzvārijis savā apmešanās vietā kempingā un iedzēru fantas bundžiņu kā savu mazo balviņu.

Tad vēl jāuztaisa selfijs un jādodas pa stāvumu lejā.

Šis nebija man vienīgais kalns, bet vislabāk dokumentēts no manas puses, varbūt kādreiz padalīšos ar to kā gāja man citur.