Savdabīgā Lorupes valstība.

Kad vasarīgā saule termometra stabiņu daudzviet uzdzen virs t 30 C, Lorupē ir patīkams klimats - parasti aukstais ūdens kļūst kājām brienams, gaiss ķermenim ir patīkams un visapkārt valda komfortabls mitruma daudzums. Ļorupes grava mijas ar sauli un ēnām. Sauli kliedē dabas zaļumi - koku un krūmu lapotnes. Lorupes lejtece Lorupes gravas pēdejā posmā veido dzīļu gravu, tāpēc tās krāšņums vairāk ir baudāms dienas otrajā pusē, pēc 14.30, pēc augusta sākuma laika. Lorupe ir izteikta maza, strauja "kalnu" upīte, kuras ūdeņi tek pa smilšu vai laukakmeņu segumu. Vietām krastos atsedzas nelieli smilšu ieži, kuri biežāk klāti mitrām sūnām. Arī papardes te nav retums. Lorupes gravā aug vairāki idienā neredzēti augi (dažus var skatīt piedāvātajā video). Šeit ir bagātīga dzīvnieku populācija, sākot ar stirnām, meža cūkām, vāverēm, vardēm, zalkšiem, dažādām vabolēm utt. Dzīvnieku saraksts ir liels. Arī Lorupē mīt interesanti dzīvnieki. Lorupē var sastapt nēģi (skatīt video) un vairākas zivju sugas. Esmu redzējis pat līdakas, laikam tās ir iepeldējušas no Gaujas.

Viena lieta ir rakstiski aprakstīt šo skaistumu, bet man ir radusies iespēja piedāvāt 2 minūšu video par Lorupes dabu, augiem un dzīvniekiem.

Piedāvāju noskatīties un klausīties manis izveidoto video un mūziku "AL - Ēriks Reiss, ĢitārOrķestris" par Lorupi vasarā.