Marokas Karaliste mēneša garumā

Ir pagājis tieši mēnesis kopš esmu atgriezusies ziemīgajā Dzimtenē. Taču pērnā gada decembra vidū man bija tā laime doties uz Āfriku. Pirmo reizi mūžā! :) Par to kā tur varētu izskatīties jau nojautu gan no saviem ceļojumiem pa citu musulmaņu zemi - Turciju, gan no citu ceļotāju rakstiem un bildēm, tādēļ kultūršoks izpalika, vismaz tādā līmenī, ka aiz milzīgiem brīnumiem gandrīz jāgāžas no kājām... ;) Taču neraugoties uz to, atmiņas par ceļojumu ir fantastiskas, jo īpaši tādēļ, ka pirmās trīs nedēļas pilnībā izbaudījām vasaru ar tai piemītošo spožo sauli, spilgti zilajām debesīm un temperatūru nedaudz virs +20C. Vien pēdējā nedēļa, kas tika pavadīta salīdzinoši augstu virs jūras līmeņa, mūs atkal atgrieza realitātē, parādot, ka arī Marokā mēdz būt auksti un tam visam pa vidu vēl slapjš sniegs... Maroka ir valsts, kas piedāvā visdažādāko emociju gammu... - pārsteigumu, sajūsmu, bailes, riebumu utt., taču ne vienaldzību... Šī mēneša laikā es varēju būt miljonu pilsētās un sajust ikdienas kņadu, varēju vērot stiklotos debesskrāpjus, varēju būt pasaulē vienīgajā apdzīvotajā viduslaiku pilsētā... taču varēju arī izbaudīt vientuļu un klusu ciematiņu auru, vēl klusākas berberu apmetnes Sahāras tuksnesī... Ņemot vērā, ka iespaidu ir bijis bezgala daudz un tie joprojām joņo pa manu galvu, lai pamazām izkristalizētos, es vairs neko nerakstīšu. Lai labāk runā mani 100 Marokas noķertie mirkļi... :)